Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 15 16 17 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Will
Jag startade min dator för att kolla Youtube.
"Jag är visst inte den enda i klassen som har Youtube." Sade jag samtidigt som jag jämförde klasslistan med populära Youtube-kanaler.

12 aug, 2015 19:22

Borttagen

Avatar


Joey
Jag vaknar upp och gäspar stort. Jag tar fram min dator och skriver på nån random chattsida till Will (Vi säger att jag fick ditt användarnamn) och skriver:

Hej! är du vaken?

12 aug, 2015 19:26

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag fick snabbt några komentarer
NördenFandom: ÅH! Jag gå också på den skolan!
Snabbt svara jag: Kul! Hoppas jag ser dig

12 aug, 2015 19:27

Borttagen

Avatar


Will
Jag såg hur ett snabbt meddelande dök upp i mobilen. Det stod:
Hej! Är du vaken?
Jag skrev ner ett snabbt ja till Joey.

12 aug, 2015 19:28

Borttagen

Avatar


Joey

Knappt någta sekunder efter mitt medelande får jag ett nytt medelande tillbaka.
Ja
Jag svarar på direkten:
Så... vgd?

12 aug, 2015 19:32

Borttagen

Avatar


Gwen
Nästa dag vaknar jag av klockan. Jag startar datorn och kollar vilka som uppdaterat på youtube innan jag tar mina saker och går till skolan.

12 aug, 2015 19:44

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossanne —

Efter det tog jag fram klasslistan och spottade nästan ut mitt te över datorn när jag fick se vilka jag skulle komma med.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

12 aug, 2015 19:56

Detta inlägg ändrades senast 2015-08-12 kl. 19:59
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag kolla klockan och fick bråttom till bussen som skulle gå om 5 minuter. Snabbt slängde jag ner ett äpple, min mobil och nycklar och sprang till bussen.

12 aug, 2015 19:58

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossanne —

Jag klädde på mig och sprang ut genom dörren med väskan över axeln och hjälmen i handen.
Jag satte mig på min moped och körde iväg.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

12 aug, 2015 20:00

Borttagen

Avatar


Will
Jag packade ner det sista i min laptop-väska och gick ut till busshållplatsen.

12 aug, 2015 20:35

1 2 3 ... 15 16 17 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.