ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Will
Jag startade min dator för att kolla Youtube. "Jag är visst inte den enda i klassen som har Youtube." Sade jag samtidigt som jag jämförde klasslistan med populära Youtube-kanaler. 12 aug, 2015 19:22 |
|
Borttagen
|
Joey
Jag vaknar upp och gäspar stort. Jag tar fram min dator och skriver på nån random chattsida till Will (Vi säger att jag fick ditt användarnamn) och skriver: Hej! är du vaken? 12 aug, 2015 19:26 |
|
Borttagen
|
Jenn
Jag fick snabbt några komentarer NördenFandom: ÅH! Jag gå också på den skolan! Snabbt svara jag: Kul! Hoppas jag ser dig 12 aug, 2015 19:27 |
|
Borttagen
|
Will
Jag såg hur ett snabbt meddelande dök upp i mobilen. Det stod: Hej! Är du vaken? Jag skrev ner ett snabbt ja till Joey. 12 aug, 2015 19:28 |
|
Borttagen
|
Joey
Knappt någta sekunder efter mitt medelande får jag ett nytt medelande tillbaka. Ja Jag svarar på direkten: Så... vgd? 12 aug, 2015 19:32 |
|
Borttagen
|
Gwen
Nästa dag vaknar jag av klockan. Jag startar datorn och kollar vilka som uppdaterat på youtube innan jag tar mina saker och går till skolan. 12 aug, 2015 19:44 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossanne —
Efter det tog jag fram klasslistan och spottade nästan ut mitt te över datorn när jag fick se vilka jag skulle komma med. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 12 aug, 2015 19:56
Detta inlägg ändrades senast 2015-08-12 kl. 19:59
|
|
Borttagen
|
Jenn
Jag kolla klockan och fick bråttom till bussen som skulle gå om 5 minuter. Snabbt slängde jag ner ett äpple, min mobil och nycklar och sprang till bussen. 12 aug, 2015 19:58 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossanne —
Jag klädde på mig och sprang ut genom dörren med väskan över axeln och hjälmen i handen. Jag satte mig på min moped och körde iväg. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 12 aug, 2015 20:00 |
|
Borttagen
|
Will
Jag packade ner det sista i min laptop-väska och gick ut till busshållplatsen. 12 aug, 2015 20:35 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen