Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS med ellisen05 [Del 2]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med ellisen05 [Del 2]

1 2 3 ... 15 16 17 18 19
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Fred och Zelda!" Sade jag.

7 sep, 2015 20:42

Borttagen

Avatar


" Åh, just det." sa jag.

9 sep, 2015 15:57

Borttagen

Avatar


Jag satte på mig en ren skjorta och hörde hur de knackade på dörren.

9 sep, 2015 17:20

Borttagen

Avatar


" Oj, kan du öppna? Jag sätter på kaffe!" sa jag stressat.

9 sep, 2015 19:36

Borttagen

Avatar


"Visst!" Sade jag och gick mot ytterdörren.

9 sep, 2015 20:20

Borttagen

Avatar


Jag tog fram kaffet och satte på kaffet.

10 sep, 2015 07:30

Borttagen

Avatar


"Välkommen!" Sade jag glatt.

10 sep, 2015 20:50

Borttagen

Avatar


" Hej!" hörde jag Zelda sa.

11 sep, 2015 07:28

Borttagen

Avatar


"Kom in!" Sade jag.

11 sep, 2015 13:14

Borttagen

Avatar


" Goddag!" ropade jag ifrån kaffemaskinen.

11 sep, 2015 14:45

1 2 3 ... 15 16 17 18 19

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med ellisen05 [Del 2]

Du får inte svara på den här tråden.