PRS med ellisen05 [Del 2]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med ellisen05 [Del 2]
|
Borttagen
|
"Fred och Zelda!" Sade jag.
7 sep, 2015 20:42
|
|
Borttagen
|
9 sep, 2015 15:57
|
|
Borttagen
|
Jag satte på mig en ren skjorta och hörde hur de knackade på dörren.
9 sep, 2015 17:20
|
|
Borttagen
|
" Oj, kan du öppna? Jag sätter på kaffe!" sa jag stressat.
9 sep, 2015 19:36
|
|
Borttagen
|
"Visst!" Sade jag och gick mot ytterdörren.
9 sep, 2015 20:20
|
|
Borttagen
|
Jag tog fram kaffet och satte på kaffet.
10 sep, 2015 07:30
|
|
Borttagen
|
"Välkommen!" Sade jag glatt.
10 sep, 2015 20:50
|
|
Borttagen
|
" Hej!" hörde jag Zelda sa.
11 sep, 2015 07:28
|
|
Borttagen
|
11 sep, 2015 13:14
|
|
Borttagen
|
" Goddag!" ropade jag ifrån kaffemaskinen.
11 sep, 2015 14:45
|
Du får inte svara på den här tråden.