Tredje Generationen PRS!
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Tredje Generationen PRS!
|
Borttagen
|
Jag såg efter henne. "Ska vi gå då?" frågade Philip. Vi reste oss och lämnade salen
5 sep, 2015 20:18
|
|
Borttagen
|
När jag kommit in satt redan Ted där. Jag satte mig bakom honom.
5 sep, 2015 20:23
|
|
Borttagen
|
Vi masade oss mot Astronomi teorin
5 sep, 2015 20:27
|
|
Borttagen
|
Medan Pofessor Binns pratade tänkte jag på Ted
5 sep, 2015 20:31
|
|
Borttagen
|
Lektionen masade sig frammåt medan jag tnkte på annat
5 sep, 2015 20:34
|
|
Borttagen
|
Tillslut avslutade Professor Binns lektionen och jag paade ihop mina saker och skynda mig till tolldryckskonsten.
5 sep, 2015 20:36
|
|
Borttagen
|
Eftersom vi hade dubbeltimme så stannade vi utanför klassrummet
5 sep, 2015 20:38
|
|
Borttagen
|
Jag gic till sista lektionen för dagen: Försvar i svartkonster.
5 sep, 2015 20:48
|
|
Borttagen
|
När dagen äntligen var slut så skyndade jag mig till Hufflepuffs uppehålls rum för att lämna väskan
6 sep, 2015 09:03
|
|
Borttagen
|
Jag hade satt mig i Biblioteket och börja plugga för trolldryckskonten.
6 sep, 2015 09:06
|
Du får inte svara på den här tråden.