To be a hero is not Easey (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> To be a hero is not Easey (prs)
|
Borttagen
|
Haenim & Dalnim såg på de olika Sushi lådorna.
"Ska vi ta den med 12 bitar?" frågade Haenim & såg mot Dalnim.
Dalnim nickade.
" de borde räcka för oss" svarade hon.
3 aug, 2015 22:23
|
|
Borttagen
|
Eri och Vince kom fram till tjejerna då de var klara med sina sallader. Nu skulle de bara gå och betala. Vince hade tagit en fanta och Eri hade tagit en mer dricka med smak av päron.
3 aug, 2015 22:26
|
|
Borttagen
|
Haenim tog upp matlådan.
"Dricka nu då" sa Haenim & gick till läsk avdelningen.
Dalnim följde efter.
Haenim valde att ta Pepsi medans Dalnim tog en fanta.
"Dåsa då går vi & betalar " sa Haenim & gick till kassan. Dalnim följde efter tyst.
3 aug, 2015 22:29
|
|
Borttagen
|
Vince och Eri betalade för sitt och väntade vid utgången. I sitt skåp hade Eri en påse med platsbestick för att hon skulle ha då hon köpte mat i butiken.
3 aug, 2015 22:31
|
|
Borttagen
|
Dalnim & Haenim kom snart ut ur affären med deras grejer.
"Dåsa vad sägs som att sitta i parken utanför skolan medans vi äter?" frågade Haenim & såg på de andra.
"Det skulle vara trevligt" sa Dalnim
3 aug, 2015 22:34
|
|
Borttagen
|
" tur att jag har platsbestick med mig i ryggsäcken också " sa Eri och log
" Sitta i parken är ju jättemysigt " sa Vince och log.
3 aug, 2015 22:35
|
|
Borttagen
|
"Det tycker jag också" sa Dalnim lite lågt.
Haenim såg mot Dalnim & log lite grann.
"Ska vi gå då?" frågade Haenim & började att gå.
Dalnim följde efter Haenim lite osäkert.
3 aug, 2015 22:37
|
|
Borttagen
|
Vince och Eri gick lungt och säkert efter Vince log han kanske kunde skippa att äta salladsbladen ändå men han visste vad hans syster skulle säga nej nej inte glömma grönsakerna unge man skulle hon säga. Vince och Eri satte sig i parken.
3 aug, 2015 22:38
|
|
Borttagen
|
"Hej Vince skulle du vilja plugga med mig någon dag?" sa Dalnim & rodnade lite grann.
3 aug, 2015 22:41
|
|
Borttagen
|
" gärna " sa Vince då han märkte sin syster blick han brukade sällan plugga med folk då han för det mesta är i stades bibliotek och pluggar ensam där.
3 aug, 2015 22:44
|
Du får inte svara på den här tråden.