Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Priim~
Jag ror tillbaka. När vi är framme frågar jag Azia "Kan du gå?" 29 jul, 2015 17:24 |
|
True Potterhead
Elev |
Azia
"J-jag tror d-det", svarar jag Priim. Jag tar ett försiktigt steg ut på land och vacklar till på mina stela ben, men ignorerar det och börjar gå upp mot huset utan att vänta på Priim.
29 jul, 2015 17:38 |
|
Borttagen
|
Priim~
Jag går efter Azia in i huset. Jag sättet på tekokaren. "VVad gjorde du där nere? 29 jul, 2015 17:42 |
|
True Potterhead
Elev |
Azia
"Letade efter Josse", svarar jag över axeln på väg uppför trappan. Jag huttrar fortfarande och går snabbt in i badrummet efter en handduk, torkar mig och byter kläder. sedan känner jag mig mycket bättre och går ner igen.
29 jul, 2015 17:49 |
|
Borttagen
|
Priim~
Teet är klart och jag ger koppen till Azia. 29 jul, 2015 17:51 |
|
Borttagen
|
Remus
Jag gick och la mig med en bra bok i soffan 29 jul, 2015 17:58 |
|
smörbyttan
Elev |
Är det okej om jag bara hoppar in? Vi kan säga att jag har varit bortrest ett tag (jag har varit hos någon i släkten) och kommer hem.
Tink När jag plötsligt dyker upp i den öppna spisen där hemma och borstar av flampulvret från mig så ser jag azia springer mot mig. "Som jag har längtat efter dig!" Skriker jag och kramar min trilling hårt.
29 jul, 2015 17:58 |
|
Borttagen
|
Will
"Välkommen hem!" Ropade jag glatt till Tink. 29 jul, 2015 18:03 |
|
smörbyttan
Elev |
29 jul, 2015 18:04 |
|
Borttagen
|
Will
"Ja, vi har saknat dig också!" Sade jag glatt. 29 jul, 2015 18:05 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen