Prs med VT
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med VT
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
Jag sprang plötsligt in i någonting. Jag ramlade ner på golvet och slog i huvudet.
(DRAMAAAA) So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 19 aug, 2015 22:33 |
|
VT
Elev |
"Oj förlåt... gick det bra?"
Jag såg oroligt på Laura där hon stod och hölls sig runt huvudet. "Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 20 aug, 2015 17:16 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jag kollade mig förvirrat omkring.
"Äh..aa det gick bra" sade jag frånvarande och ställde mig upp. "Godmorgon" So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 20 aug, 2015 22:04 |
|
VT
Elev |
(Vänta vänta vänta... är det morgon?)
"Morgon? Men... det är ju fortfarande kväll?" Tänk om hon har tappat minnet! "Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 20 aug, 2015 22:23 |
|
JossiMarauder
Elev |
(Nej hon är bara fett förvirrad x))
Jg gin upp för trappan. När jag kom till våning tre gick jag rakt in till Trollformelläran. "Hallå?" Sade jag. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 20 aug, 2015 22:25 |
|
VT
Elev |
(ok)
Hon virrade bara förbi mig och jag hoppades på att allt var bra med henne. "Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 21 aug, 2015 16:07 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jag gick ut ur klassrummet. Jag såg en tjej, jag hoppades det var en vettig person.
”Hej, vad heter jag?” So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 21 aug, 2015 18:35 |
|
VT
Elev |
Jag blev orolig för Laura så jag gick och letade efter henne. Jag fann henne pratandes med en Hufflepuff tjej om vad hon heter. Oh nej! Hon har tappat minnet!!!
"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 21 aug, 2015 19:11 |
|
JossiMarauder
Elev |
”Laura, är det du?” Frågade Tjejen.
”Ja det är jag tror jag” sade jag och log fånigt. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 21 aug, 2015 19:53 |
|
VT
Elev |
Jag går fram och säger:
"Hej... jag tror nog Laura behöver gå till sjukhus flygeln... jag sprang in i henne och hon ramlade och slog i huvudet. Det verkar som om hon har tappat minnet. "Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 23 aug, 2015 22:32 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen