Prs med ceczan04
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med ceczan04
|
Borttagen
|
" Jag ska gå till rektorn efter lunch..." sa jag.
18 jul, 2015 20:51
|
|
Borttagen
|
"Undrar varför..." Sade jag.
"Men i vilket fall var det en bra tid!" Sade jag och log.
18 jul, 2015 20:53
|
|
Borttagen
|
" Aa. " sa jag. Jag kollade bort och sneglade lite på Link bara.
18 jul, 2015 20:57
|
|
Borttagen
|
"Idag är det uttagning till Quidditchlaget. Ska du vara med? Frågade jag
18 jul, 2015 20:58
|
|
Borttagen
|
" Ja, kanske som vaktare. Du då?" frågade jag.
18 jul, 2015 20:59
|
|
Borttagen
|
Jag ska antagligen ansöka om att få bli slagman. " Svarade jag.
"Jag har nog en liten fördel eftersom Zelda är jagare". Sade jag.
18 jul, 2015 21:02
|
|
Borttagen
|
" Jaha, jag är väl rätt så duktig på att fånga klonken. " sa jag och blev röd om kinderna.
18 jul, 2015 21:04
|
|
Borttagen
|
"Antar det" Sade jag och log stort.
18 jul, 2015 21:07
|
|
Borttagen
|
Jag blev ännu rödare. Jag kollade bort.
18 jul, 2015 21:10
|
|
Borttagen
|
((Kan vi hoppa fram till lunch?))
18 jul, 2015 21:13
|
Du får inte svara på den här tråden.