Prs med ellisen05
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
"Ja, och du fick en rejäl spricka i foten" sa Alex.
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 4 jul, 2015 20:43 |
|
Borttagen
|
" Ja, ett ben." sa Lysander.
4 jul, 2015 20:47 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Men...då kommer jag i te kunna gå?" Frågade jag.
"Lever du i magisk värld? Svar: Ja. Det var bara handen som Madam Pomfrey tyckte behövde läka av sig själv" sa Alex och flinade. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 4 jul, 2015 20:56 |
|
Borttagen
|
" Men om jag blir med i trekampen då?" frågade jag oroligt.
" Det har läkt imorgon då vi får veta det." sa Lorcan och log. 4 jul, 2015 20:58 |
|
JossiMarauder
Elev |
Nästa dag fick vi gå därifrån. Jag ville gärna träffa Alex igen, så bag gick ut i solen.
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 4 jul, 2015 21:06 |
|
Borttagen
|
Lorcan och Lysander stod och pratade.
" Hej." sa jag. " Heeej..." svarade dem ikör. 5 jul, 2015 10:49 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jag gick ner till sjön, vid ett träd satt Alex.
"Hej, Alex" sa jag. Han tittade upp och log mot mig. "Hej" sa han. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 5 jul, 2015 10:51 |
|
Borttagen
|
" Ska vi gå en sväng Lorcan? " frågade jag han.
" Ehm... Jaa..." sa han och tittade på Lysander och log. 5 jul, 2015 10:53 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jag satte mig bredvid honom.
"Vad läser du?" Frågade jag. "It's fault in our stars" sa Alex. "En mugglarbok" Jag tittade på omslaget. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 5 jul, 2015 10:55 |
|
Borttagen
|
Jag tog med mig Lorcan runt sjön.
" Jag har hört att det kommer att vara en julbal i samband med den magiska trekampen. " sa jag och tittade ut mot sjön. 5 jul, 2015 10:58 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen