The Worlds Destiny ( prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The Worlds Destiny ( prs
|
Borttagen
|
" Många som lever förtjänar att dö och många om är döda förtjänade att leva " sa Milo de orden hade han läst i en bok hemma i baggers hus.
7 apr, 2015 00:42
|
|
Borttagen
|
" Ja det är sanna ord" sa Alexia.
7 apr, 2015 09:20
|
|
Borttagen
|
" Så man bör inte önska någon död egentligen " sa Milo
7 apr, 2015 14:34
|
|
Borttagen
|
" Men man gör det iallafall" sa Alexia.
7 apr, 2015 14:35
|
|
Borttagen
|
" Ja det gör man " sa Milo och tänkte på vissa i fylke han ville skulle dö.
7 apr, 2015 14:42
|
|
Borttagen
|
Alexia kollade på himlen.
" Vem skulle ta tredje passet?" Frågade hon.
7 apr, 2015 14:43
|
|
Borttagen
|
" Hm det kanske var June eller Josch " sa Milo sömnigt bäst att lägga sig och somna om tänkte han.
7 apr, 2015 22:39
|
|
Borttagen
|
" Josh ska ta nästa timme" sa Alexia.
7 apr, 2015 22:52
|
|
Borttagen
|
" Kanske bäst jag sover så inte jag somnar på min vakt timme " sa Milo och somnade vid elden. Caspian röde på sig oroligt hans brors märke på axeln gav honom mardrömmar ibland om nätterna och märket torterade honom om Cedric var i närheten.
7 apr, 2015 22:55
|
|
Borttagen
|
Alexia kollade på Caspian.
7 apr, 2015 23:11
|
Du får inte svara på den här tråden.