Rasmus Potter och Hermone PRS
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rasmus Potter och Hermone PRS
|
Borttagen
|
(okej)
"Voldemort kommer att komma tillbaka. Harry är två år nu, men en dag måste han få reda på det!" sade Albus och tittade mot Hogwarts. Jag tittade på Albus bredvid mig och han gjorde ett tecken att jag skulle fortfarande titta.
"Vad ska han få reda på?" frågade Severus Snape och tittade på Albus. Albus tittade upp i natthimlen. "När Voldemort dödade Harry föräldrar och han försökte döda Harry. Då studsade förbannelsen och träffade honom själv. Men han dog aldrig, han utplånades, men en del av hans själv tog i skydd i närmsta levande människa. Harry själv." sade Albus och tittade på Severus. "Voldemort och Harry kommer båda behöva dö." sade Albus och scenen försvann.
"Måste Harry dö?" frågade jag.
"Ja, han måste dö. När han är redo och tillräckligt gammal. Han är bara två år så det kanske tar 20 år innan han måste möta Voldemort." sade Albus och tittade ledset ner i vattnet och en tår föll ner i vattnet.
"Du måste gå och lägga dig nu, det är sent!" sade Albus och log mot mig. "Godnatt!" sade jag och gick och la mig.
26 sep, 2015 15:00
|
|
Borttagen
|
29 sep, 2015 15:33
|
|
Borttagen
|
Jag vaknade med ett glatt leende.
16 okt, 2015 19:58
|
|
Borttagen
|
Jag gick ner till uppehållsrummet.
18 okt, 2015 08:22
|
|
Borttagen
|
Jag tog på mig några kläder och gick långsamt ner i uppehållsrummet. "Hej lillasyster!" sade jag glatt mot henne. "Ska vi gå och äta?" frågade jag glatt.
19 okt, 2015 12:16
|
|
Borttagen
|
När jag såg Rasmus försvann mitt leende. "Jag måste göra det" tänkte jag och försökte le. Jag nickade åt hanns förslag och följde med honnom ner till stora salen.
21 okt, 2015 15:10
|
|
Borttagen
|
Jag log, min syster. Min bästa syster. "Så hur var din första natt här på Hogwarts?" frågade på väg ner mot den stora salen.
21 okt, 2015 17:31
|
|
Borttagen
|
"Det var bra" säger jag och ler.
22 okt, 2015 20:27
|
|
Borttagen
|
"Vad bra!" säger jag och tittar på henne. "Du vill inte vara med mig. Eller hur?"
22 okt, 2015 20:40
|
|
Borttagen
|
Jag tittar på honnom. "Jo. Det vill jag" min hjärna arbetar för att komma på en lösning på mitt problem.
25 okt, 2015 07:51
|
Du får inte svara på den här tråden.