Narry - privat rollspel <3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Narry - privat rollspel <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Sluta, annars kommer jag hemsöka dig också"
18 nov, 2014 19:20 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 19:20 |
|
Borttagen
|
"Men snälla Niall" ber jag.
18 nov, 2014 19:21 |
|
Beben
Elev |
Jag skakar på huvudet. "Hazza tycker att Nialler är tu-ung, Hazza tycker att Nialler är tu-ung" sjunger jag.
18 nov, 2014 19:22 |
|
Borttagen
|
"Nehe!"
18 nov, 2014 19:23 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 19:24 |
|
Borttagen
|
"Snälla Niall ... Du kan få mat då"
18 nov, 2014 19:25 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 19:26 |
|
Borttagen
|
Jag skrattar åt Niall.
18 nov, 2014 19:27 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 19:28 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen