Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag då? [sv]

Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]

1 2 3 ... 15 16 17 ... 46 47 48
Användare Inlägg
MayoGryffindor
Elev

Avatar


Jaaa ! Mer mer mer mer !

"She's buying the stairway to heaven"

5 jun, 2011 12:05

Salazar1
Elev

Avatar


Kom igen Minidjuret! Om du e inne

Slytherin Pride

5 jun, 2011 12:06

Borttagen

Avatar


MER!"!!!!

5 jun, 2011 12:10

Salazar1
Elev

Avatar


Kom igen! Snälla Lollo! Även om du inte är inne när jag skriver detta medelandet!

Slytherin Pride

5 jun, 2011 12:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Salazar1:
Kom igen! Snälla Lollo! Även om du inte är inne när jag skriver detta medelandet!


Precis, Mer Lollo! MER! :3

5 jun, 2011 14:33

Salazar1
Elev

Avatar


Come on!!! We want much more!♥

Slytherin Pride

5 jun, 2011 14:35

Borttagen

Avatar


Precis. Om du inte skriver snart kommer jag ringa och skälla på dig! >:3
"LOUISE, VARFÖR SKRIVER DU INTE MER PÅ DIN FANFIC?! *gråter som in i bombens*"

5 jun, 2011 14:40

Salazar1
Elev

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Vet ni vad? Det ser så gulligt ut när ni skriver " mer lollo". Hhiih^^
--------------------------------------------------


När jag vaknade igen var det fortfarande halvmörkt ute. Jag kolla på klockan, 05.38. Jag försökte sommna om men det gick inte. Jag var jättepigg. Jag satte mig upp i sängen, gnuggade mig i ögonen, sträckte på armarna och benen och sen ställde jag mig upp och gick mot badrummet. Tältet hade ett sovrum, ett badrum, ett kök och ett vardagsrum. Det var helt lagom att bo där själv. Jag öppnade dörren till badrummet och stängde och låste den efter mig. Det var bara av ren vana. Jag visste ju faktiskt att ingen skulle komma in endå. Jag satte på vattnet i badkaret och lät det rinna i några minuter. Sedan kröp jag försiktigt ner i badkaret. Vattnet var så varmt att det bränndes på huden, men jag gillade det. Jag sjönk längre ner u vattnet och tankarna vandrade iväg.
Stackars mugglare tänkte jag. Tänk att deras tält bara har plats för att sova. Inga rum bara en pytteliten yta att lägga en sovsäck på. Jag hade hört talas om att mugglare sov i något som de kallade Sovsäckar när det var ute och tältade. Hade jag sovit i en sådan hade jag fått panik. Man blir ju instängd!
Jag tvålade in hela mig och tvättade håret. Sedan gick jag upp ur badkaret, torkade håret och tog på mig rena kläder. Huden hade blivit alldeles skrynklig på tårna och fingrarna. Jag låste upp badrummsdörren med mina något ömma fingrar. När jag kom ut i vardagsrummet känndes det skönt med den kalla luften. I badrummet hade det varit varmt och kvavt av vattenånga. När jag gick mot köket råkade jag trampa på något hårt. Jag tittade ner och fick syn på paketet. Hur kunde jag ha glömmt det?! Jag sjönk ner på golvet och började slita av pappret. Jag skymtade något brunt hårt då plötsligt ett högt skrik skar genom mina öron. Det kom utifrån.*

--------------------------------------------------

Förlåt att det blev tråkigt och och inte alls långt men jag halvsover xD Kanske kan skriva imorgon?




^det kapitlet var för 4 sidor sedan(snyft) vill ha mer

Slytherin Pride

5 jun, 2011 14:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Salazar1:

^det kapitlet var för 4 sidor sedan(snyft) vill ha mer


Ja, mer NU! :c

MEN hennes mamma fyllde år igår och hon har släktingar på besök. Det är nog därför hon inte skriver. :c

5 jun, 2011 14:53

Salazar1
Elev

Avatar


KossanBerta: Det är bra att du känner henne så du kan förklara saker och ting

Slytherin Pride

5 jun, 2011 16:10

1 2 3 ... 15 16 17 ... 46 47 48

Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]

Du får inte svara på den här tråden.