kampen mot umbrigd
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > kampen mot umbrigd
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Jag har bott hos henne sen jag var typ två, sa jag tyst.
5 maj, 2014 15:26 |
|
PPP
Elev |
- Va?! skrek jag. Hur kan du ens stå ut?
Hade kanske hetsat upp mig lite för mycket, när jag tänkte efter.
5 maj, 2014 15:29 |
|
Borttagen
|
- Jag står inte ut men jag måste, sa jag tyst.
Jag drog upp tröjarmen och visade ett stort ärr jag hade på armen. 5 maj, 2014 15:30 |
|
PPP
Elev |
- Gud så hemskt, viskade jag med en liten gest mot ärret. Jag fattar bara inte hur hon kan göra mot dig som är en så allt igenom god tjej. Fast, det är ju det som är problemet.
5 maj, 2014 15:32 |
|
Borttagen
|
- Jag önskade att jag kunde fly därifrån men jag vet inte vart jag ska ta vägen, sa jag.
5 maj, 2014 15:33 |
|
PPP
Elev |
- Till mig, sa jag. Men jag vet inte hur.
Det var det första jag kom på. Ytterst omöjligt och ytterst knäppt.
5 maj, 2014 15:51 |
|
Borttagen
|
Jag lutade mig mot Bella och gäspade.
5 maj, 2014 15:52 |
|
PPP
Elev |
5 maj, 2014 15:54 |
|
Borttagen
|
Jag somnade.
5 maj, 2014 15:54 |
|
PPP
Elev |
5 maj, 2014 16:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen