Keiron & ErisedStone TVD
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Keiron & ErisedStone TVD
|
Borttagen
|
"Jag har aldrig hört talas om det betyget" fnyser jag. "Alltså måste ju A vara högre"
22 feb, 2014 22:26
|
|
Borttagen
|
- Man säger 10 här. Sade jag lågt.
22 feb, 2014 22:27
|
|
Borttagen
|
"Jaha" säger jag. "Men jaja, jag kan väl ta ett 10 då"
22 feb, 2014 22:28
|
|
Borttagen
|
Jag fnös och tittade på tavlan.
22 feb, 2014 22:29
|
|
Borttagen
|
När lektionen var slut reste sig alla fort.
22 feb, 2014 22:30
|
|
Borttagen
|
Jag tog mina böcker och gick snabbt till mitt skåp och låste upp.
22 feb, 2014 22:32
|
|
Borttagen
|
Jag gick efter Gabriel.
"Vad är det för något nu?" frågar jag.
22 feb, 2014 22:34
|
|
Borttagen
|
- Jag ska ha biologi. Svarade jag och tog mina biologi böcker.
22 feb, 2014 22:34
|
|
Borttagen
|
"Okej" säger jag och suckar.
22 feb, 2014 22:35
|
|
Borttagen
|
Jag började gå till biologi klassen och råkade gå in i Lukas.
- Vad fan håller du på med? Fräste han och skuffade mig på skåpen.
- Ingenting. Sade jag och fortsatte gå.
22 feb, 2014 22:38
|
Du får inte svara på den här tråden.