Prs Singwithice och Queen Boo
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Singwithice och Queen Boo
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
"Inget. Vi var alltid så fåniga"
jag är jättecoolig älska mig plz 20 feb, 2014 23:59 |
|
Borttagen
|
"Okej, kan ni göra slut?"
21 feb, 2014 00:00 |
|
Queen Boo
Elev |
"Vi är inte ihop längre"
jag är jättecoolig älska mig plz 21 feb, 2014 00:02 |
|
Borttagen
|
"Du sa sett precis…"
21 feb, 2014 00:03 |
|
Queen Boo
Elev |
"Nej... vi har varit ihop, men vi är det inte längre"
jag är jättecoolig älska mig plz 21 feb, 2014 00:04 |
|
Borttagen
|
"Okeej"
21 feb, 2014 00:05 |
|
Queen Boo
Elev |
"Jag lovar. "
jag är jättecoolig älska mig plz 21 feb, 2014 00:07 |
|
Borttagen
|
"Jag måste gå till James nu"
21 feb, 2014 00:10 |
|
Queen Boo
Elev |
"Jaja"
jag är jättecoolig älska mig plz 21 feb, 2014 00:24 |
|
Borttagen
|
"Följer du med?"
21 feb, 2014 09:28 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen