Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
"Japp. Vad ska vi göra idag?"
27 jan, 2014 19:09
|
|
Borttagen
|
Det faktum att hon ville göra något med mig fick mig att höja ännu lite till på ögonbrynen. Jag ryckte på axlarna.
27 jan, 2014 19:12
|
|
Borttagen
|
"Vad är det med dig?" Frågade jag förbryllat.
27 jan, 2014 19:13
|
|
Borttagen
|
"Jag är bara förvirrad"
Mumlade jag tyst.
27 jan, 2014 19:14
|
|
Borttagen
|
"Varför det?"
Frågade jag honom medan jag puttade till honom lekfullt i axeln
27 jan, 2014 19:15
|
|
Borttagen
|
"Gissa"
Sa jag med ett leende.
27 jan, 2014 19:16
|
|
Borttagen
|
27 jan, 2014 19:18
|
|
Borttagen
|
Jag log.
"Jag vet inte vad du tycker om mig. Ena stunden verkar du hata mig och andra är det som... Ja..."
27 jan, 2014 19:20
|
|
Borttagen
|
"Jag Har aldrig hatat dig! Jag gillar dig! Eller.. ja...... Eh.....du vet!"
27 jan, 2014 19:21
|
|
Borttagen
|
"Nej jag vet inte"
Muttrade jag.
27 jan, 2014 19:23
|
Du får inte svara på den här tråden.