PRS (Kim Potter&Trädkatten&Choppa)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS (Kim Potter&Trädkatten&Choppa)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
1 feb, 2014 13:29 |
|
Borttagen
|
SLUTA TAGGA MIG >:C
1 feb, 2014 20:53 |
|
Kim Potter
Elev |
1 feb, 2014 21:39 |
|
luna~lovegood
Elev |
vi har väntat JÄTTE länge faktiskt, sry för att jag taggade dig -.- ☂ 2 feb, 2014 13:45 |
|
Borttagen
|
Ja, men jag KANSKE har varit upptagen med mitt liv? -.- 2 feb, 2014 16:28 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, men jag KANSKE har varit upptagen med mitt liv? -.- Ja men ursäkta mig fru dryga smiley.
2 feb, 2014 16:38 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Ja, men jag KANSKE har varit upptagen med mitt liv? -.- Ja men ursäkta mig fru dryga smiley. nu blev det dålig stääämning Men kan vi inte hoppa över choppa så länge då och så kan nästa person i ordningen skriva?
2 feb, 2014 20:21 |
|
luna~lovegood
Elev |
Skrivet av Fröken Operfekt: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Ja, men jag KANSKE har varit upptagen med mitt liv? -.- Ja men ursäkta mig fru dryga smiley. nu blev det dålig stääämning Men kan vi inte hoppa över choppa så länge då och så kan nästa person i ordningen skriva? det tycker jag med, vem är nästa? ☂ 3 feb, 2014 14:28 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av luna~lovegood: Det är Fröken Operfekt!Skrivet av Fröken Operfekt: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Ja, men jag KANSKE har varit upptagen med mitt liv? -.- Ja men ursäkta mig fru dryga smiley. nu blev det dålig stääämning Men kan vi inte hoppa över choppa så länge då och så kan nästa person i ordningen skriva? det tycker jag med, vem är nästa? 3 feb, 2014 14:42 |
|
luna~lovegood
Elev |
Skrivet av LIA15: Skrivet av luna~lovegood: Det är Fröken Operfekt! Skrivet av Fröken Operfekt: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Ja, men jag KANSKE har varit upptagen med mitt liv? -.- Ja men ursäkta mig fru dryga smiley. nu blev det dålig stääämning Men kan vi inte hoppa över choppa så länge då och så kan nästa person i ordningen skriva? det tycker jag med, vem är nästa? såg det på första sidan nu ☂ 3 feb, 2014 14:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen