PRS - TildeW och ErisedStone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS - TildeW och ErisedStone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Kan typ inget om Spanien O.O)
"Okej berätta om Brasilien!" 22 jan, 2014 20:08 |
|
TildeW
Elev |
"Visst! I Brasilien pratar man portugisiska. I Rio de janeiro finns det en parad varje år! Åker man ditt måste man åka och titta på Cristo Redentor och Copacabana!" börjar jag.
22 jan, 2014 20:12 |
|
Borttagen
|
"Okej" säger jag och lyssnar koncentrerat.
22 jan, 2014 20:13 |
|
TildeW
Elev |
"Det är varmast där i Januari, Februari! Jag känner att din hjärna kommer explodera snart för jag babblar förryckte!" säger jag.
22 jan, 2014 20:16 |
|
Borttagen
|
"Haha, nej då" säger jag och ler.
22 jan, 2014 20:18 |
|
TildeW
Elev |
"Nej, jag ska vara tyst nu. När jag väl börjat prata kan jag inte sluta och det hör du ju!" säger jag.
22 jan, 2014 20:20 |
|
Borttagen
|
"Men det är okej, det är gulligt"
22 jan, 2014 20:21 |
|
TildeW
Elev |
"Jag får till och med ont i öronen själv!" säger jag.
"Ursäkta mig men kan du vara lite tyst. Min son försöker sova?" säger en kvinna. Jag tittar på pojken som mins är 5 år. "Ohh, jag har alltid velat ha en son" viskar jag.
22 jan, 2014 20:25 |
|
Borttagen
|
"Ja, men du kan inte" säger jag och tycker synd om Santana.
22 jan, 2014 20:26 |
|
TildeW
Elev |
22 jan, 2014 20:27 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen