PRS med amanda1104
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med amanda1104
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
1 feb, 2014 18:21 |
|
amanda1104
Elev |
"Jag blir inte bättre av att du gråter" säger Sam.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 feb, 2014 18:52 |
|
TildeW
Elev |
1 feb, 2014 19:06 |
|
amanda1104
Elev |
Aily gör en kraftansträgning och lyckas gråta. Sam ler nöjt.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 feb, 2014 18:01 |
|
TildeW
Elev |
2 feb, 2014 18:04 |
|
amanda1104
Elev |
När Aily är klar sjunker hon ner bredvid Sam och blundar.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 feb, 2014 20:53 |
|
TildeW
Elev |
2 feb, 2014 21:23 |
|
amanda1104
Elev |
Snart har hon somnat.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 3 feb, 2014 14:03 |
|
TildeW
Elev |
3 feb, 2014 14:40 |
|
amanda1104
Elev |
[Fortsätt du]
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 4 feb, 2014 15:59 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen