Rollspel för flera
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel för flera
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
((Sry, glömde bevaka
Jag hade somnat av all skräck. Det tog lång tid att lugna yngre tjejer som hängde på mig och höll på. Jag vaknade av att det knackade på dörren. Det var Soy. "Vad gör du Soy?" Frågade jag. 7 jan, 2014 08:05 |
|
TildeW
Elev |
7 jan, 2014 08:12 |
|
Borttagen
|
"Jag ska fly härifrån. Nu! Vill någon hänga med?" frågade jag dem med ett härligt leende.
(Gör inget 7 jan, 2014 09:18 |
|
TildeW
Elev |
7 jan, 2014 09:23 |
|
Borttagen
|
"Ska du inte ta med dig något?" frågade jag.
7 jan, 2014 09:24 |
|
TildeW
Elev |
7 jan, 2014 09:26 |
|
Borttagen
|
"Någon mer som ska med?" frågade jag.
7 jan, 2014 10:05 |
|
TildeW
Elev |
7 jan, 2014 10:15 |
|
Trädkatten
Elev |
Myrna hade gått och lagt sig i sin säng. Hon hade precis lyckats somna då de där förbaskade ungarna skulle komma in och väcka henne. Hon blängde ilsket på Soy som hade traskat in i tjejernas sovsal utan att ens tänka på att några faktiskt kanske ville sova.
"Jag ska fly härifrån. Nu! Vill någon hänga med?" frågade han. "Jag tänker följa med om Kyran vill följa med, men du borde inte bara rusa in när folk sover! Det är oförskämt." sa Myrna då hon hatade att bli väckt, speciellt när hon inte hade sovit något alls och var jätte trött. "Jag tänker gå och hämta Kyran nu." sa Myrna och klättrade ner från sin säng. När hon var nere från sängen traskade hon vidare till dörren i sin pyjamas.
7 jan, 2014 10:53 |
|
Borttagen
|
"Jag följer med", sa jag och tog pilbågen och pilkogret. Jag packade också en liten korg med frukt jag plockat från trädgården.
"Ska vi göra det nu?" Frågar jag. 7 jan, 2014 11:26 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen