HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag hör ett skrik och hoppar till.
11 dec, 2013 07:27 |
|
Queen Boo
Elev |
Det här var min systers favoritlåt. Tills.....
jag är jättecoolig älska mig plz 11 dec, 2013 07:29 |
|
Borttagen
|
Jag står stilla och stirrar tyst på en prick i tomma intet. Jag undrade vad det var, vem som hade skrikit.
11 dec, 2013 07:31 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag sparkar i väggen och river sedan ner en blomkruka som står på nattduksbordet
jag är jättecoolig älska mig plz 11 dec, 2013 07:36 |
|
Borttagen
|
Jag går ut ur mitt rum.
Ljuden kommer från Cynthias rum. Jag rycker upp hennes dörr. "Hallå! Vad gör du?" 11 dec, 2013 21:03 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag vänder mig om och kastar en skärva av krukan mit den som kom.
jag är jättecoolig älska mig plz 12 dec, 2013 06:03 |
|
Borttagen
|
Jag hinner ducka för en sak som Cynthia kastat mot mig. Jag ser förvånat på henne.
"Vad håller du på med?" säger jag, tar upp krukskärvan och lägger den på en hylla. 12 dec, 2013 20:43 |
|
Queen Boo
Elev |
"Stick!" Skriker jah
jag är jättecoolig älska mig plz 12 dec, 2013 21:07 |
|
Borttagen
|
"Nej!" säger jag och drar fram min stav, för säkerhets skull.
12 dec, 2013 21:08 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag lugnar mig lite. "Gå ut. Jag ska byta om"
jag är jättecoolig älska mig plz 13 dec, 2013 06:51 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen