MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
18 nov, 2013 20:27 |
|
Borttagen
|
Ave: Jaja, visst
Jag e rik: Sant! 18 nov, 2013 20:30 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
18 nov, 2013 20:33 |
|
Borttagen
|
Ave: jag äter en mandarin... men hur kan du äta choklad i skolan?
Mr H: Han kanske inte är i skolan... 18 nov, 2013 20:47 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Ave: Skolkar du?
Jag e rik: ... Ave: Men hur kunde du komma ut från skolan samtidigt som du var inne på datorn. Mr H: Han kanske inte var i skolan från början...
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
18 nov, 2013 20:56 |
|
Borttagen
|
Ave: Erik...
Jag e rik: Vad? Ave: Jag kmr hem till dig om tio min... Ave: har nu lämnat konversationen Ave: är nu offline 18 nov, 2013 20:59 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Jag e rik: Vad hände???
Mr H: Du får fråga henne när hon kommer hem till dig! Jag e rik: Borde nt du veta om du smyg kikar på oss!!! Mr H: Ser du! Jag smyg kikar inte på er!
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
18 nov, 2013 21:23 |
|
Borttagen
|
Jag e rik: jaja visst.
Mr H: Jag är seriös. Jag e rik: Och hur har du tänkt bevisa det? 18 nov, 2013 21:27 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
18 nov, 2013 21:30 |
|
Borttagen
|
Jag e rik: Ser du! du kan nt bevisa det xD
Mr H: Hur hade du tänkt att jag skulle kunna bevisa det genom datorn? 18 nov, 2013 21:32 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen