Roll mellan mig och Liv_Weasley
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Eh." Jag borde inte ha sagt det där. "Jag... Bor hos styvföräldrar."
10 nov, 2013 19:06 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Jaha.. Ja okej!" sa jag snabbt.
10 nov, 2013 19:10 |
|
Borttagen
|
Jag kom inte på något mer att säga så jag var tyst.
10 nov, 2013 19:18 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag gick tyst och sparkade lite lätt på gruset.
10 nov, 2013 19:43 |
|
Borttagen
|
"Vem bor du med?" Frågade jag för att bryta tystnaden.
10 nov, 2013 19:53 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Pappa" sa jag och log. "Det är helt okej."
10 nov, 2013 20:14 |
|
Borttagen
|
"Din mamma då?" Frågade jag.
10 nov, 2013 20:23 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag suckade och tittade ner på skorna. "Hon dog när jag var fyra" sa jag snabbt.
10 nov, 2013 21:04 |
|
Borttagen
|
"Förlåt." Sa jag ursäktande.
Förlåt??? När var senaste gången jag sa det och menade det innan nu?? Jag håller på att bli knäpp... 13 nov, 2013 19:47 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag log. "Jag saknar henne inte!" Eller jo, såklart jag gjorde! Men inte så jag börjar böla varje gång jag pratar om henne.
13 nov, 2013 20:05 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen