Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Roll mellan mig och Liv_Weasley

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley

1 2 3 ... 15 16 17 18 19 20
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Eh." Jag borde inte ha sagt det där. "Jag... Bor hos styvföräldrar."

10 nov, 2013 19:06

Liv_Weasley
Elev

Avatar


"Jaha.. Ja okej!" sa jag snabbt.


10 nov, 2013 19:10

Borttagen

Avatar


Jag kom inte på något mer att säga så jag var tyst.

10 nov, 2013 19:18

Liv_Weasley
Elev

Avatar


Jag gick tyst och sparkade lite lätt på gruset.

10 nov, 2013 19:43

Borttagen

Avatar


"Vem bor du med?" Frågade jag för att bryta tystnaden.

10 nov, 2013 19:53

Liv_Weasley
Elev

Avatar


"Pappa" sa jag och log. "Det är helt okej."

10 nov, 2013 20:14

Borttagen

Avatar


"Din mamma då?" Frågade jag.

10 nov, 2013 20:23

Liv_Weasley
Elev

Avatar


Jag suckade och tittade ner på skorna. "Hon dog när jag var fyra" sa jag snabbt.

10 nov, 2013 21:04

Borttagen

Avatar


"Förlåt." Sa jag ursäktande.
Förlåt??? När var senaste gången jag sa det och menade det innan nu?? Jag håller på att bli knäpp...

13 nov, 2013 19:47

Liv_Weasley
Elev

Avatar


Jag log. "Jag saknar henne inte!" Eller jo, såklart jag gjorde! Men inte så jag börjar böla varje gång jag pratar om henne.

13 nov, 2013 20:05

1 2 3 ... 15 16 17 18 19 20

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley

Du får inte svara på den här tråden.