Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag höjer på ögonbrynen såsom bara jag kan. "Okej, jag är med!" säger jag sedan och börjar gå uppför trapporna mot gryffibdortornet.
28 okt, 2013 00:05
|
|
Borttagen
|
Jag springer iväg.
"Försten får börja!"
28 okt, 2013 00:15
|
|
Borttagen
|
Jag springer efter. Jag är rätt snabb och länge springer vi jämt innan Brian kommer lite före.
28 okt, 2013 00:19
|
|
Borttagen
|
"Ha! Jag vann, vänta så hämtar jag korten", jag pekar på soffan innan jag går mot pojkarnas socsal.
28 okt, 2013 00:20
|
|
Borttagen
|
Jag nickar och flåsar fram till soffan. Där slänger jag mig raklång och hämtar andan ett tag innan jag sätter mig upp.
28 okt, 2013 00:22
|
|
Borttagen
|
Jag kommer tillbaka ner för trappan. Sällskapsrummet är fullt av elever som pratar, skrattar, spelar shack och knallkort, skriker, och bara springer runt.
"Tur att det fanns en soffa ledig", jag sätter mig bredvid Linda och drar fram korten.
28 okt, 2013 00:25
|
|
Borttagen
|
Jag nickar leende men förblir tyst. Det känns konstigt att ha en vän. Bra? Kanske...
28 okt, 2013 00:27
|
|
Borttagen
|
"Du vet reglerna, eller hur?"
28 okt, 2013 00:27
|
|
Borttagen
|
"Jepp!" flinar jag. Jag har sett andra spela många gånger, men aldrig blivit bjuden att spela själv. Så trots att jag kan alla regler och trick är jag supernervös när vi börjar.
28 okt, 2013 00:32
|
|
Borttagen
|
"Du får börja, du ser ju så nervös ut", jag ler
28 okt, 2013 00:32
|
Du får inte svara på den här tråden.