Krig, Påskägg & Lustigkurre (Privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Krig, Påskägg & Lustigkurre (Privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag slutar nynna.
- Jag vad? Frågar jag nyfiket och kikar på prinsessan över hennes axel. 30 okt, 2013 17:47 |
|
Selma...
Elev |
"Inget, jag tappade bort mig", mumlar jag och saktar in Tornado. Det är bara morgon, och vi ska tillbaka sen också, han måste också ha krafter då.
"Hitta rätt takt själv, gubben", säger jag åt honom och klappar honom. 30 okt, 2013 17:50 |
|
Borttagen
|
- Hm....Säger jag tyst och lutar huvudet mot prinsessans axel. En tung suck far igenom kroppen och jag ser mig om kring. När jag plötsligt ser något rycker jag till.
- Är inte det där....Jag tror...jag tror jag har sett den där flickan i fängelsehålorna... 30 okt, 2013 18:01 |
|
Selma...
Elev |
"Jag... Vad i helvete väntar du på då?! Jaga henne! Du har dolken!" säger jag och håller in Tornado. Jag blev handlingsförlamad för en sekund då han lutade huvudet mot min axel - inte ens Lukas gör det - men det gick snabbt över.
30 okt, 2013 18:02 |
|
Borttagen
|
Jag hoppar inte av, för flickan försvinner.
- Hon är borta. Eller så inbillade jag mig bara det! Muttrar jag besviket. - Hon var rätt trevlig vet du, och uppdaterad. Fast smutsig och sårad. Egentligen vet jag inte varför jag pratar med dig när jag har detta inspirerande land att se på.... 30 okt, 2013 18:06 |
|
Selma...
Elev |
"Åh, så förolämpa kan du fortfarande?" säger jag innan jag blir allvarlig. "Fängelsehålorna sade du? Jag får skicka hit några vakter ifall vi inte ser henne igen..." säger jag medan vi närmar oss skogen mer och mer.
30 okt, 2013 18:12 |
|
Borttagen
|
Jag skrattar.
- Ingen förolämpning, landet är ju ditt! Förklarar jag enkelt. - Ja...hon hade grävt en tunnel i fängelsehålan. Det är rätt omänskligt, tycker du inte? Säger jag sedan fundersamt. 30 okt, 2013 18:20 |
|
Selma...
Elev |
"Grävt? Skämtar du? Fängelsehålorna är gjorda av sten, det måste du väl ändå ha märkt?" frågar jag förvånat och ler när vi kommer skogen allt närmare. Inom en minut borde vi vara där.
30 okt, 2013 18:26 |
|
Borttagen
|
- Nog har jag märkt det, jag har ju sovit där! Skrattar jag och rycker på axlarna.
30 okt, 2013 18:30 |
|
Selma...
Elev |
30 okt, 2013 18:35 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Krig, Påskägg & Lustigkurre (Privat)
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen