Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

1 2 3 ... 15 16 17 ... 83 84 85
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Zayn flinade och gick med mig till ett hörn.
"Vet du, vi struntar i lektionen, jag vet något roligare vi kan göra" viskade han.
"Vad?" frågade jag nyfiket.
"Det får du veta sen" sa han.
Vi satte oss på en bänk och väntade på att alla skulle in på lektionen.

19 okt, 2013 09:02

Borttagen

Avatar


Jag satte mig på min plats i klassen och sneglade ut genom fönstret. Jag såg Niall och Zayn sitta ute på en bänk och undrade vad de skulle göra.
Läraren kom in och började prata. Jag lade mina böcker på bordet och följde ointresserat med.

20 okt, 2013 17:17

Borttagen

Avatar


"Så, vad ska vi göra?" frågade jag otåligt.
Han log och rotade fram ett verktyg ifrån väskan.
"Bryta upp Cassandras lås" flinade han elakt.
DET KAN VI INTE GÖRA!, tänkte jag, men nickade.
"Kul" fick jag fram.

20 okt, 2013 20:49

Borttagen

Avatar


Jag fyllde i något papper som vi fick av läraren och limmade det i mitt häfte. Jag sneglade ut genom fönstret och såg Zayn och Niall som fortfarande satt kvar på bänken. De skulle säkert bryta upp någons lås eller gå in i något förråd, då de hade ett verktyg.

21 okt, 2013 20:17

Borttagen

Avatar


Han såg att jag tvekade, men han var inte så misstänksam av sig, så vi reste oss och jag följde efter Zayn till Cassandras skåp.
Jag svalde då Zayn satte sig på huk framför Cassandras underskåp.

22 okt, 2013 17:31

Borttagen

Avatar


Jag gäspade och sneglade på klockan. Det hade bara gått tio minuter av lektionen.
Läraren gick runt i klassen och såg på då alla jobbade.

22 okt, 2013 18:09

Borttagen

Avatar


Det gnisslade obehagligt från låset när Zayn höll på bryta upp det.
Jag stod inte ut, det var både gnisslandet och att jag inte stod ut med att Cassandra skulle bli ännu mer olycklig.
"Snälla, sluta" sa jag bestämt till Zayn.
Han kollade upp.
"Vadå? Oroa dig inte, lektionen är inte slut förrän om en timma" sa Zayn.

22 okt, 2013 19:14

Borttagen

Avatar


||Va ska ja skriva cx||

27 okt, 2013 18:37

Borttagen

Avatar


( Öhh, vet inte xD Hmm, asså jag kan inte leva mig in i Niall, vet inte vad jag ska skriva =S )

30 okt, 2013 14:27

Borttagen

Avatar


(DÖ INGA!!)

30 okt, 2013 14:28

1 2 3 ... 15 16 17 ... 83 84 85

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

Du får inte svara på den här tråden.