Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Är det någon där ute?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Är det någon där ute?

1 2 3 ... 14 15 16
Användare Inlägg
Medi *
Elev

Avatar


(hemma men glömde bort det ;( )

Hon suckade bara
"D får inte bli varlv än ochom du är det så kommer d äta kött." Hon log. "Mycket kött oh allt du vill ha"

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

15 jan, 2014 15:44

Minihäst
Elev

Avatar


(Medi; kollade din insta och blev vääääldigt avis :o)

"Men jag tycker ändå att det kanske är bäst, om du tycker att det är värt det. I början kommer du inte kunna kontrollera när du ska vara varg och människa... Men tänkt lite på det, det kanske är bäst?" Hon log och vände sig om.
"Vi kan väl börja nu?" Frågade hon och tog ett kycklinglår från en tallrik.

another day, another slay

16 jan, 2014 15:01

Fellrendión
Elev

Avatar


"Hm... ja det vore kanske ett problem. Jag skulle helst vilja undvika att äta kött, men om jag måste så måste jag", svarade Gora. "Bara de starkaste överlever i en värld som denna, och vad nu Electra vill göra med mitt hjärta så tänker jag inte tillfredsställa henne sådär genom att göra det lätt för henne att komma åt mig".

"Inte för att vara elak, men jag är över arton och det är inte så roligt att bli beskyddad hela tiden, jag skulle vilja försvara mig själv också", sa Gora.

Hon tog sen en tallrik och fyllde den med grönsaker och lite frukt. Hon fyllde ett glas med vatten och satte sig ner och väntade på att få äta.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

16 jan, 2014 15:07

Detta inlägg ändrades senast 2014-01-16 kl. 15:15
Antal ändringar: 1

Medi *
Elev

Avatar


"vill ni äta maten ro? Jag vet att vi kan stå emot förgiftat rått kött men jag vill ha grillat" Hon såg på dem och skrattade "vi kan börja om 20 minuter" Hon ler.


(jag höll i en stor kisse ;D klappade en bebis tiger och snorklade blan annat

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

16 jan, 2014 15:14

Minihäst
Elev

Avatar


(Förlåt. Jag hoppar ur detta, ni kan döda mig eller ta över mig eller whatever.)

another day, another slay

5 feb, 2014 19:47

Fellrendión
Elev

Avatar


Det känns tomt utan dig Minihäst. Detta rollspelet skulle nog inte bli lika bra utan dig.

Jag kanske också hoppar ur. Jag vet inte om detta skulle gå så bra om man bara var två. Eller vad tycker du Medi *

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

8 feb, 2014 11:03

1 2 3 ... 14 15 16

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Är det någon där ute?

Du får inte svara på den här tråden.