Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Jag stod rädd kvar på platsen.
22 sep, 2013 17:21
|
|
Borttagen
|
Jag placerade en hand på hennes kind och var beträdd på att hon skulle rycka till när hon kände min kalla hud.
22 sep, 2013 17:28
|
|
Borttagen
|
Jag rös till.
"Du är kall."
22 sep, 2013 17:29
|
|
Borttagen
|
"Jag vet"
Mumlade jag och lutade mig fram.
Mina läppar fann hennes.
22 sep, 2013 17:30
|
|
Borttagen
|
"Jag är dålig på sånt här..."
22 sep, 2013 17:32
|
|
Borttagen
|
"Du kan bara bli bättre"
Mumlade jag.
22 sep, 2013 17:33
|
|
Borttagen
|
22 sep, 2013 17:33
|
|
Borttagen
|
Jag kysste henne igen, koncentrerat.
22 sep, 2013 17:35
|
|
Borttagen
|
Jag besvarade försiktigt hans kyss.
22 sep, 2013 17:39
|
|
Borttagen
|
Jag fylldes av lycka. Men jag fick inte tappa koncentrationen.
22 sep, 2013 17:42
|
Du får inte svara på den här tråden.