(prs) Queen boo och ErisedStone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (prs) Queen boo och ErisedStone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Hon nickade. "Jag ver. Jag gör det nu" sa hon, sen var hon borta.
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 17:14 |
|
Borttagen
|
Jag tittade på tjejen.
"Så, jag vet fortfarande inte ditt namn?" sa jag. 4 sep, 2013 17:14 |
|
Queen Boo
Elev |
"Jag heter Cynthia"
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 17:19 |
|
Borttagen
|
"Ahaa" sa jag intresserat. "Det hette många fina damer på min tid"
4 sep, 2013 17:21 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag ryckte på axlarna.
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 17:24 |
|
Borttagen
|
Jag log.
"Jag heter Noah" sa jag. "Men du kanske fångade upp det?" 4 sep, 2013 17:24 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag nickade.
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 19:07 |
|
Borttagen
|
"Du verkar väldigt trygg med vampyrer" sa jag.
4 sep, 2013 19:10 |
|
Queen Boo
Elev |
"Jag har alltid trott på dom"
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 19:12 |
|
Borttagen
|
"Har du?" sa jag förvånat. "Jag visste inte att människorna kände till oss"
4 sep, 2013 19:14 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (prs) Queen boo och ErisedStone
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen