(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag skakar påhuvudet.
- Jag eh...måste gå. ljuger jag, och bryr mig inte om att ingen tror mig. Böckerna ligger fortfarande på golvet när jag skyndar mig iväg. Christian ropar efter mig men jag bryr mig inte. Jag går ut i den kalla gryningen och klättrar upp i ett träd. Där lutar jag mig mot stamen och sjunger den där sången igen. Pappas sång. Mammas sång. Mina föräldrars sång. Innan de lämnade mig ensam. 30 aug, 2013 07:19 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag plockar upp böckerna. Christian försöker gå ut men jag stoppar honom. "Jag pratar med henne"
jag är jättecoolig älska mig plz 30 aug, 2013 08:23 |
|
Borttagen
|
Jag känner tårar rinna för mina kinder. Jag
får ett raseriutbrott och börjar slå på trä stammen. Jag trillar ner på marken och börjar gråta förtvivlat. - Hur kunde ni lämna mig? gråter jag. 30 aug, 2013 08:30 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag går ut och hör henne gråta. "Roxanne?"
jag är jättecoolig älska mig plz 30 aug, 2013 09:01 |
|
Borttagen
|
Jag fortsätter gråta, varför lämnade dom mig?
30 aug, 2013 09:12 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag klättrar upp och sätter mig mittemot
jag är jättecoolig älska mig plz 30 aug, 2013 22:26 |
|
Borttagen
|
Efter ett tag slutar jag snyfta och stirrar tomt framför mig istället.
30 aug, 2013 22:27 |
|
Queen Boo
Elev |
"Roxanne, vad är det?" Sa jag tyst. "Det är okej om du inte villberätta men jag blir orolig
jag är jättecoolig älska mig plz 30 aug, 2013 22:28 |
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna och fortsatte stirra.
30 aug, 2013 22:35 |
|
Queen Boo
Elev |
"Vad är det då?" Sa jag oroligt.
jag är jättecoolig älska mig plz 30 aug, 2013 22:36 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen