[Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag gjorde en alohomora på dörren sedan klev vi in.
"så,sa jag svagt.jag tog av oss osynlighetsmanteln 16 aug, 2013 17:28 |
|
KajsaRC2001
Elev |
Sjuornas badrum var ett stort rum med duschar, badkar och en pool. Det var enormt. "Wow" sa jag lågt.
16 aug, 2013 17:31 |
|
Borttagen
|
jag fyllde på vatten i poolen.
16 aug, 2013 17:34 |
|
KajsaRC2001
Elev |
16 aug, 2013 17:38 |
|
Borttagen
|
Jag dök efter samine
16 aug, 2013 17:40 |
|
KajsaRC2001
Elev |
16 aug, 2013 17:41 |
|
Borttagen
|
"Hej min sötnos,sa jag och simmade emot henne
16 aug, 2013 17:42 |
|
KajsaRC2001
Elev |
16 aug, 2013 17:42 |
|
Borttagen
|
Jag drog henne till mig och kysste henne.
Jag var kär på riktigt 16 aug, 2013 17:47 |
|
KajsaRC2001
Elev |
Jag log. Tänk att han gillade mig. Den mest underbara personen i världen.
Jag besvarade kyssen och begravde fingrarna i hans blöta hår.
16 aug, 2013 17:49 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen