[PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Va va va? :OSkrivet av Borttagen: Jaj! Bara för det får du tre poäng i din SS-Rang. You're now a senior!! Skrivet av Borttagen: Okäy dah snart LOL. Skriv tashi sneeeeeelaaaaaaa!!! 20 sep, 2013 21:59 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tashi är en kille. Skrivet av Borttagen: Jaj! Bara för det får du tre poäng i din SS-Rang. You're now a senior!! Skrivet av Borttagen: Okäy dah snart LOL. Skriv tashi sneeeeeelaaaaaaa!!! 20 sep, 2013 21:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: Veet du inte det :OVad är SS-rang d:? 20 sep, 2013 22:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Zendaya: Nu kan du gifta dig med mig :3Skrivet av Borttagen: Tashi är en kille. Skrivet av Borttagen: Jaj! Bara för det får du tre poäng i din SS-Rang. You're now a senior!! Skrivet av Borttagen: Okäy dah snart LOL. Skriv tashi sneeeeeelaaaaaaa!!! 20 sep, 2013 22:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Lawl, söw gud! Får jag vara den som mördar er sen? :3Skrivet av Zendaya: Nu kan du gifta dig med mig :3 Skrivet av Borttagen: Tashi är en kille. Skrivet av Borttagen: Jaj! Bara för det får du tre poäng i din SS-Rang. You're now a senior!! Skrivet av Borttagen: Okäy dah snart LOL. Skriv tashi sneeeeeelaaaaaaa!!! Det skulle va en ära!! 20 sep, 2013 22:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Afcårs, det skulle vara en ära att bli mördad av dig! Ska gå och fria till Mario nu.Skrivet av Borttagen: Lawl, söw gud! Får jag vara den som mördar er sen? :3Skrivet av Zendaya: Nu kan du gifta dig med mig :3 Skrivet av Borttagen: Tashi är en kille. Skrivet av Borttagen: Jaj! Bara för det får du tre poäng i din SS-Rang. You're now a senior!! Skrivet av Borttagen: Okäy dah snart LOL. Skriv tashi sneeeeeelaaaaaaa!!! Det skulle va en ära!! 20 sep, 2013 22:03 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jo jag skulle bara se om ni visste det -.- NEJ jag vet inte det var därför jag frågade smartskalle...Skrivet av Winny Geasley: Veet du inte det :O Vad är SS-rang d:? 20 sep, 2013 22:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jaas!! Tack tashi kåmpiiiis ♥♥Skrivet av Borttagen: Afcårs, det skulle vara en ära att bli mördad av dig! Ska gå och fria till Mario nu. Skrivet av Borttagen: Lawl, söw gud! Får jag vara den som mördar er sen? :3Skrivet av Zendaya: Nu kan du gifta dig med mig :3 Skrivet av Borttagen: Tashi är en kille. Skrivet av Borttagen: Jaj! Bara för det får du tre poäng i din SS-Rang. You're now a senior!! Skrivet av Borttagen: Okäy dah snart LOL. Skriv tashi sneeeeeelaaaaaaa!!! Det skulle va en ära!! Mario svara ja!! 20 sep, 2013 22:05 |
|
Winny Geasley
Elev |
MEN VAD ÄR DET DÅ D:??
20 sep, 2013 22:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: En rang. För att bli en SS måste man antingen vara född till det eller träna till det, lära sig. Du är väl Unior skulle jag tro. Men du får minuspoäng om du är wb eller är ovipig.MEN VAD ÄR DET DÅ D:?? 20 sep, 2013 22:09 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen