Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]

1 2 3 ... 15 16 17 ... 19 20 21
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
LOL. Skriv tashi sneeeeeelaaaaaaa!!!
Okäy dah snart
Jaj! Bara för det får du tre poäng i din SS-Rang. You're now a senior!!
Va va va? :O

20 sep, 2013 21:59

Zendaya
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
LOL. Skriv tashi sneeeeeelaaaaaaa!!!
Okäy dah snart
Jaj! Bara för det får du tre poäng i din SS-Rang. You're now a senior!!
Tashi är en kille.

20 sep, 2013 21:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Winny Geasley:
Vad är SS-rang d:?
Veet du inte det :O

20 sep, 2013 22:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Zendaya:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
LOL. Skriv tashi sneeeeeelaaaaaaa!!!
Okäy dah snart
Jaj! Bara för det får du tre poäng i din SS-Rang. You're now a senior!!
Tashi är en kille.
Nu kan du gifta dig med mig :3

20 sep, 2013 22:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Zendaya:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
LOL. Skriv tashi sneeeeeelaaaaaaa!!!
Okäy dah snart
Jaj! Bara för det får du tre poäng i din SS-Rang. You're now a senior!!
Tashi är en kille.
Nu kan du gifta dig med mig :3
Lawl, söw gud! Får jag vara den som mördar er sen? :3
Det skulle va en ära!!

20 sep, 2013 22:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Zendaya:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
LOL. Skriv tashi sneeeeeelaaaaaaa!!!
Okäy dah snart
Jaj! Bara för det får du tre poäng i din SS-Rang. You're now a senior!!
Tashi är en kille.
Nu kan du gifta dig med mig :3
Lawl, söw gud! Får jag vara den som mördar er sen? :3
Det skulle va en ära!!
Afcårs, det skulle vara en ära att bli mördad av dig! Ska gå och fria till Mario nu.

20 sep, 2013 22:03

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
Vad är SS-rang d:?
Veet du inte det :O
Jo jag skulle bara se om ni visste det -.- NEJ jag vet inte det var därför jag frågade smartskalle...

20 sep, 2013 22:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Zendaya:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
LOL. Skriv tashi sneeeeeelaaaaaaa!!!
Okäy dah snart
Jaj! Bara för det får du tre poäng i din SS-Rang. You're now a senior!!
Tashi är en kille.
Nu kan du gifta dig med mig :3
Lawl, söw gud! Får jag vara den som mördar er sen? :3
Det skulle va en ära!!
Afcårs, det skulle vara en ära att bli mördad av dig! Ska gå och fria till Mario nu.
Jaas!! Tack tashi kåmpiiiis ♥♥
Mario svara ja!!

20 sep, 2013 22:05

Winny Geasley
Elev

Avatar


MEN VAD ÄR DET DÅ D:??

20 sep, 2013 22:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Winny Geasley:
MEN VAD ÄR DET DÅ D:??
En rang. För att bli en SS måste man antingen vara född till det eller träna till det, lära sig. Du är väl Unior skulle jag tro. Men du får minuspoäng om du är wb eller är ovipig.

20 sep, 2013 22:09

1 2 3 ... 15 16 17 ... 19 20 21

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]

Du får inte svara på den här tråden.