Tavlorna rör sig!!!
Forum > Fanfiction > Tavlorna rör sig!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bullen1
Elev |
Domi:
Kära dagbok. Jullovet är över nu, jag var hemma, men på julafton kom Emma och Robin och sov över, bästa julen i mitt liv, och den första. Jag fick en slags spegel av Robin, men det var inte min spegelbild, det var hans, Robins, nu kan vi prata när som helst! Eller, det var två speglar, en som visade Emma också. Nu är vi på Hogwarts igen, men flera lärare är, vad ska man säga? Försvunna. Av Mindy fick jag en påse Berty Botts bönor i alla smaker, jätte äckligt! Jag vet, jag är en glädjedödare, men det är bara det att... jag måste kolla en sak... Emma: Domi är borta, jag vet inte vad jag ska göra!!!! Robin: Vad är det som händer!? Allt är fel, jag... 3 jul, 2013 21:21 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Sjukt bra!
3 jul, 2013 21:31 |
|
Bullen1
Elev |
3 jul, 2013 21:33 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Va? Nej, jag blev livrädd!
3 jul, 2013 21:43 |
|
Borttagen
|
Du fixar det.
21 jul, 2013 20:36 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Ja. Men jag vet inte... Kanska ska lägga ner den här. Bullen1 får ta hand om den istället.
21 jul, 2013 23:12 |
|
Bullen1
Elev |
24 jul, 2013 22:06 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Jo, du får hålla den uppe. Orkar inte med den här..
24 jul, 2013 22:07 |
|
Bullen1
Elev |
25 jul, 2013 14:48 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Skrivet av Bullen1: Mm.......... jag kan inte.... Men.... Jag orkar inte... Vi får.... Sluta med den, helt enkelt. Kanske be nån prefekt låsa? 25 jul, 2013 15:22 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen