Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
luna, ginny, Cho, Hannah.
13 jul, 2012 20:29 |
|
Ginny =)
Elev |
13 jul, 2012 20:45 |
|
themarauder
Lärare |
Hermione eller typ Fleur Delacour
=) - just like themarauder 14 jul, 2012 01:05 |
|
Borttagen
|
Om jag hade varit man hade jag velat spela Voldemort.
Helst hade jag spelat Fenrir i så fall, men han har inte så mycket screentime och man får inte se mycket av hur hemsk han är. 14 jul, 2012 01:46 |
|
harrypotter87
Elev |
14 jul, 2012 07:39 |
|
Borttagen
|
Fred, George eller Draco
14 jul, 2012 11:42 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Jag skulle vilja spela onda Bellatrix eller Tonks. Draco eller Sirius eller Remus men jag är ju tjej. Men man kan ju lajva.
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 14 jul, 2012 15:34 |
|
Borttagen
|
Hermione, tveklöst. Antar att det skulle bli svårt att få rollen som någon av killarna men Neville för att han alltid har sådan otur
17 jul, 2012 14:25 |
|
Borttagen
|
Hermione eller Tonks
19 jul, 2012 21:38 |
|
Solkatten
Elev |
Bellatrix såklart xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jul, 2012 03:20 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen