PJ roll(privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Även om jag inte mår illa av blod som dom flesta andra så smakar det inget gott. Jag jag gillar mörker men jag kan faktiskt gå si solljus" säger Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 3 maj, 2013 16:26 |
|
Borttagen
|
"Jag mår inte heller illa av blod, jag bara bryr mig om våra stugkamratrer", skrattar Meia. "Föresten, har du smakat blod?"
3 maj, 2013 16:32 |
|
amanda1104
Elev |
"Det rann ju rätt ner i munnen på mig!" säger Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 3 maj, 2013 16:40 |
|
Borttagen
|
"Jaså", skrattar Meia.
3 maj, 2013 17:01 |
|
amanda1104
Elev |
Aily skrattar.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 3 maj, 2013 17:02 |
|
Borttagen
|
"Jaha, ska vi gå ut?" frågar Meia.
3 maj, 2013 20:22 |
|
amanda1104
Elev |
"Jag behöver tvätta av mig innan någon tror att jag hamnat i strid med någon" säger Aily och skrattar.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 3 maj, 2013 20:55 |
|
Borttagen
|
"Jamen gå och gör det då, så väntar jag här", skrattar Meia.
3 maj, 2013 20:56 |
|
amanda1104
Elev |
Aily lämnar stugan och är snart tillbaka, nyduschad.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 3 maj, 2013 20:58 |
|
Borttagen
|
"Duktig flicka", flinar Meia. "Ska vi gå, då?"
3 maj, 2013 21:00 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen