Jag vill att du ska bli min [SV]
Forum > Fanfiction > Jag vill att du ska bli min [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NyTo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja jag läser Ja, det är okej för mig. Jag tänkte bara ifall du inte visste att det har kommit flera kapitel.
27 feb, 2013 15:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av NyTo: Skrivet av Borttagen: Ja jag läser Ja, det är okej för mig. Jag tänkte bara ifall du inte visste att det har kommit flera kapitel. Jorå jag läser 27 feb, 2013 15:12 |
|
Hedwig96
Elev |
ssssssSuperbra
27 feb, 2013 15:18 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Super bra
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 28 feb, 2013 16:24 |
|
Borttagen
|
Superbra fortsätt
10 mar, 2013 09:02 |
|
NyTo
Elev |
tack alla! ^^ det kommer nog snart ett kapitel! ♥
Kapitel 11: Balen Jag hade snabbt satt i mig en skål flingor och rusat tillbaka upp till salen så fort jag vaknade. Hermione följde med mig. Vi började genast prata om vad vi skulle ha på oss. "Jag tänkte ta något slags kort, rött." sa Hermione. Vi satt nästan hela dagen uppe i sovsalen och väntade på att vi skulle börja göra oss i ordning. Till slut var tiden inne.. Hermione hade satt upp sitt yviga hår i en nätt nackknut, precis som på balen under fjärde årskursen. För övrigt bar hon en tajt, kort, röd klänning och höga, röda klackskor med diamanter på klackarna. Hon hade även rött läppstift. Jag däremot hade löst, lockat hår och svagt ljusrött läppstift. jag bar en midnattsblå långklänning med silveraktiga diamanter runt midjan. Hermione fattade Rons hand i sällskapsrummet och de började gå mot Stora Salen tillsammans med mig, Harry och Ginny, som bar en simpel, lång, ljusröd klänning och håret fast med ett silverspänne. Jag mötte Cedric i entrehallen. Han såg stilig ut i en svart festklädnad. "Du är vacker." mumlade han i mitt öra. "Du med" sade jag och log. --- Hinner inte mer nu, men varsågoda! skriver mer snart
10 mar, 2013 13:11 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
Superbra!!
*bevakar* *blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 3 apr, 2013 08:45 |
|
NyTo
Elev |
chokladgrodan
Jag kan visa hur jag tänkte mig Jennys och hermiones klänningar: Hermiones klänning: (dock ska den vara helt tajt och lite mer glänsande) ![]() Jennys: (dock med silver runt midjan och ärmlös)
3 apr, 2013 14:07 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
Skrivet av NyTo: chokladgrodan Jag kan visa hur jag tänkte mig Jennys och hermiones klänningar: Hermiones klänning: (dock ska den vara helt tajt och lite mer glänsande) ![]() Jennys: (dock med silver runt midjan och ärmlös) Okt,doki! *blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 3 apr, 2013 14:33 |
|
Borttagen
|
Den är bra!!!
3 apr, 2013 15:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen