Favorit par?
Forum > Harry Potter > Favorit par?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Lily & James.
31 dec, 2011 14:00 |
|
Borttagen
|
Arthur & Molly.
31 dec, 2011 14:01 |
|
Draken Norbert
Elev |
31 dec, 2011 20:26 |
|
scarhead
Lärare |
31 dec, 2011 20:33 |
|
Borttagen
|
Arthur & Molly
31 dec, 2011 21:35 |
|
Draken Norbert
Elev |
31 dec, 2011 22:03 |
|
Borttagen
|
Rose ♥ Scorpius
Remus ♥ Tonks 31 dec, 2011 22:13 |
|
9te
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Vilka är era favorit par, av de som finns i boken, och de som inte finns i boken? ;P Mina är: LunaxNeville RonxHermione JamesxLily håller med på alla tre "Tuta och kör Ernie!"
31 dec, 2011 22:24 |
|
Borttagen
|
James x Lily
Harry x Hermione Ron x Hermione (Jag vet, jag vet. Hermione räcker inte till dem båda. Men då kör vi på Harry x Hermione. De vore så söta tillsammans.) *Redigerar* James x Lily Harry x Hermione 31 dec, 2011 22:39 |
|
Lills
Elev |
31 dec, 2011 22:43 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen