PRS mellan Sideswipe och Ginny!!!!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Sideswipe och Ginny!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny!!!!
Elev |
13 dec, 2012 15:41 |
|
Sideswipe
Elev |
Jag vaknar av att det knackar på dörren. Jag orkar inte stiga upp och då här jag det välbekanta ljudet av en låspistol. Sedan ett inspelat "Ja må hon leva", spelat ur en gammal radio.
"Grattis på 15-års dagen Em!" "Försvinn! Låt mig sova..." Jag drar täcket över huvudet. ((Där har du en anledning till att nån knackade på din dörr.)) ![]() Min Blogg!!
17 dec, 2012 16:46 |
|
Ginny!!!!
Elev |
((Awesome!
Hazel skrattade och drog ner Emmonys täcke. "Jag fick inte sova pga att det här, så du får faktiskt stiga upp själv, födelsedagstjejen." Sade hon retsamt. Det var sant. Tom hade knackat på Hazel's dörr och sagt att Emmony fyllde år. Ceeth, Nicholas, Lennox och Peter var redan uppe, de stod i korridoren med en gräddtårta med 15 ljus. ![]()
17 dec, 2012 17:24 |
|
Sideswipe
Elev |
Jag sätter mig upp och gnuggar sömnen ur ögonen. "Varför? Hatar han oss?"
Tom skrattar. "Japp. I princip." Jag vill ha tårta säger jag och sträcker ut händerna mot Ceeth och tårtan. ![]() Min Blogg!!
17 dec, 2012 19:16 |
|
Ginny!!!!
Elev |
17 dec, 2012 20:31 |
|
Sideswipe
Elev |
Jag blåser ut ljusen, skär en bit tårta och slänger den i Nicks ansikte.
"Varför gjorde du så?" Nick och jag går igenom koridåren som leder till datacentralen. "Och varför tror du Lex vill prata med oss?" Jag rycker på axlarna. "Haz? Vad tror du?" ![]() Min Blogg!!
19 dec, 2012 16:21 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Hazel var ganska lugn.
"Jag vet inte... Det är ni som ska föreställa de erfarna här." Sa hon och log snett. ![]()
19 dec, 2012 16:26 |
|
Sideswipe
Elev |
"Du kallar två-åringen här för 'erfaren'?" Nick Hittar ännu en gräddbit i håret och sprätter iväg den med fingrarna.
Jag stöter till honom i revbenen. "Kan du sluta vara så dryg?" Han ler. "Nej." Han sätter paserkortert mot sensorn och glas dörren glider upp. Jag hör ett svagt 'wow' bakom mig... ((Jag vat inte om du set den biten men i TF finns det en scen då de är i pentagon just i detta rum men det är presis i början så jag tror inte du har sätt det...))) ![]() Min Blogg!!
19 dec, 2012 16:55 |
|
Ginny!!!!
Elev |
((I don't remember, sorry...
Hazel tittade värderande på rummet hom kommit in i. Efter att ha varit på Pentagon ett tag blev hon knappt imponerad över huvud taget längre. Men Hazel rkände att det här rummet var ganska coolt. ![]()
19 dec, 2012 17:04 |
|
Sideswipe
Elev |
((Nej jag vill ha mitt wow!!!!!!!!!! Jag tänker.... hitta på nåt elakt om jag inte får det!!!!!))
![]() Min Blogg!!
19 dec, 2012 17:06 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Sideswipe och Ginny!!!!
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen