Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Wilma och äventyret!

Forum > Fanfiction > Wilma och äventyret!

1 2 3 ... 15 16 17 ... 45 46 47
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


jag ska nog sluta skriva för jag har inga som lyssnar,men om det kommer mer idag kanske jag forsätter

23 feb, 2011 09:19

Borttagen

Avatar


OM DU VILL DET KAN DU MEJLA TILL DINA VÄNNER SOM ÄR INLOGGADE ATT DE KAN LÄSA WILMA OCH ÄVENTYRET=

23 feb, 2011 09:50

EMELESEL
Elev

Avatar


okidoki, men det är inte så många inloggade

23 feb, 2011 09:51

jan
Elev

Avatar


ja snälla skriv mer jag lysnar!

Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm? https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2F2b692904d77e7aa99c0713a3cff102ff%2Ftumblr_ngp2jxsRMe1sgz41fo1_400.jpg

23 feb, 2011 09:58

EMELESEL
Elev

Avatar


jag med!

23 feb, 2011 10:00

Borttagen

Avatar


du jan jag tänker sluta ikväll om det inte kommer mer läsare om du vill att jag ska forsätta skriva så lyssna:mejla till dina vänner som är inloggade på mejlen ska det stå såhär:kan du läsa Wilma och äventyret (det är en fanfiction) kommentera gärna

23 feb, 2011 10:00

Borttagen

Avatar


bra jobb

23 feb, 2011 10:12

EMELESEL
Elev

Avatar


ja, jag har mejlat rätt många som har läst den här att dem ska göra det innan kvällen igen.

23 feb, 2011 10:13

Borttagen

Avatar


-Jaha sa Petrus,det där händer jämt när man ska tacka en ande.
-Hmmmm håller med dig och vi måste gå nu kom Petrus och Kikkotitto.
Sen kom dom Wilma Petrus och Wilma pratade och pratade och pratade.
-Nu måste vi slå läger sa Wilma.
Som började ssamla kvistar.
Petrus kom också¨.
Sen var kojan klar och det hade gjort upp en stor brasa.
Kikkotitto hade redan somnat och Wilma somnade precis nu.
Men Petrus kunde inte somna han satte och tänkte.
Nu vände han sig om för det kändes som nån kollade på honom.










men han såg ingenting så han gick också och la sig.Nu vart det morgon och Petur plockade bär till Wilma och nu hade hon vaknat också.Men nån har gått här sa Wilma

23 feb, 2011 10:24

EMELESEL
Elev

Avatar


jättebra! du äger!

23 feb, 2011 10:26

1 2 3 ... 15 16 17 ... 45 46 47

Forum > Fanfiction > Wilma och äventyret!

Du får inte svara på den här tråden.