Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ron and Hermione... in love?!

Forum > Fanfiction > Ron and Hermione... in love?!

1 2 3 ... 14 15 16
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


----------------------------------------------------------
-------------------------
-----------------------------
-----------------------
-------------------------------
---------------------
-----------------------------
-------------------
-------------------------------
-------------------------------------------------
---------------
----------------------------------
---------------
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥--------------
När kommer det mer??
läängtar!!

2 jan, 2013 12:34

Borttagen

Avatar


längtar tills nästa kapitel!

2 jan, 2013 12:44

Lily Mihami
Elev

Avatar


Eh... ? Sorry vet ej, men snart.

"Join the Dark Side, we have Light" -Wait, what?

3 jan, 2013 19:01

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Lily Mihami:
Ehe...
Jo, jag vet. Folk har sagt det...
Tyvärr visste jag inte det då...
Ah, okej.

7 jan, 2013 15:26

Lily Mihami
Elev

Avatar


Hej! Grajen är att jag har pluggat och varit jätte-stressad för det här med Astrid Lindgrens värld, och har skrivit på min nya ff på DEN HÄR ANVÄNDAREN, så jag har inte kunnat skriva och kommer inte kunna göra det på ett tag. Förlåt att jag inte sagt det tidigare, jag hoppas att ni fortfarande bevakar, men jag är verkligen ledsen, jag vill också att jag ska kunna skriva. FÖRLÅT! Snälla, jag hoppas att ni förlåter mig och att ni orkar vänta några månader, jag lovar att bli mer aktiv, men just nu är det bara för mycket! Hatar ni mig eller?
Orkar ni vänta?
Tror ni på mitt löfte?

P.S. Förlåt än en gång! Men kan lägga en länk till min andra ff så ni kan läsa den medan ni väntar (om ni gillar engelska). Och om det inte funkar så heter den Inte som det verkar [En.]
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=24702ochpage=16#p1743799/Intesomdetverkar[En.]

"Join the Dark Side, we have Light" -Wait, what?

1 feb, 2013 19:41

Hedwig96
Elev

Avatar


vi förlåter dej och jag bevakar fortfarande. Nej vi hatar dej inte, för den som väntar på nåt gott....
ja, jag tror på dej!

1 feb, 2013 19:45

Lily Mihami
Elev

Avatar


TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Join the Dark Side, we have Light" -Wait, what?

1 feb, 2013 20:00

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Lily Mihami:
TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kommer det mera snart? läängtar ihjäl mej!

12 feb, 2013 19:26

Hermione Granger00
Elev

Avatar


Tyvärr... Men ska skriva på Inte som det verkar nu.

"Excuse me professor, why is Racenclaw's symbol an eagle?" "Oh, what else do you think it should be?" "Oh, I don't know, maybe, a RAVEN...?" Stupideous Professor Umbri-... DUMBridge...!

13 feb, 2013 12:16

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Hermione Granger00:
Tyvärr... Men ska skriva på Inte som det verkar nu.

okej

13 feb, 2013 15:41

1 2 3 ... 14 15 16

Forum > Fanfiction > Ron and Hermione... in love?!

Du får inte svara på den här tråden.