He-Who-Must-Not-Be-Named duschar?
Forum > Harry Potter > He-Who-Must-Not-Be-Named duschar?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rowena
Elev |
Nej uschligt. Nu får jag också bilder .__.-
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 19 feb, 2011 10:58 |
|
soratanaka
Elev |
Jag drömde faktiskt häromnatten att Voldemort använde schampoo, och alla undrade varför.. hahah.
Men, hallå, så farligt är det väl inte om Voldie duschar? "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 19 feb, 2011 18:47 |
|
Rowena
Elev |
HAHAHA
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 20 feb, 2011 10:57 |
|
Mataki
Elev |
'alla undrade varför' hade han publik när han duschade? xD
Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost! 20 feb, 2011 14:17 |
|
Rowena
Elev |
Va, Voldemort?
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 20 feb, 2011 14:34 |
|
Josie Malfoy
Elev |
ASG!
Publik när man dushar! Okej, Voldie äär populär, men SÅ populär är nog att ta i liite Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 20 feb, 2011 14:36 |
|
Rowena
Elev |
Nej, jag tror inte folk vill stå och se när han. LÄÄÄGG AV JAG FÅR BILDER D:
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 20 feb, 2011 14:38 |
|
Borttagen
|
AAAAARGH!!! Come out, you bloody turd! Or I will curse you! face me like a man!! 20 feb, 2011 22:01 |
|
Mataki
Elev |
Skrivet av Rowena: Nej, jag tror inte folk vill stå och se när han. LÄÄÄGG AV JAG FÅR BILDER D: mina bilder om voldie i duschen är aldrig äckliga/läskiga, bara roliga! hihi! Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost! 20 feb, 2011 22:09 |
|
Josie Malfoy
Elev |
mm, kan inte tycka det är äckligt/läskigt med Voldie i dushen med rosa badmössa...
Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 20 feb, 2011 22:10 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen