Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Du borde sluta vara med honom" säger Tyler.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 okt, 2012 16:33 |
|
Winny Geasley
Elev |
"Det har jag redan tänkt på, och ja, jag tycker det är bäst. Jag lämnar helt enkelt Jacob bakom mig och försöker hitta någon bättre."
Egentligen hade Naima redan hittat någon, men vem det var tänkte hon inte säga till dem. Och hon tvivlade på att killen älskade henne tillbaks. 23 okt, 2012 16:39 |
|
amanda1104
Elev |
Aily nickar.
"Vi borde gå" säger hon. Dom tre reser sig upp. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 okt, 2012 16:41 |
|
Winny Geasley
Elev |
"Hejdå Aily! Hejdå Tyler! Hejdå....Alex."
Naima stänger dörren efter dem och sätter sig på en stol. 23 okt, 2012 16:44 |
|
amanda1104
Elev |
"Vad var det med henne?" frågar Tyler och lägger armen om Ailys axlar.
"Lista ut det du" säger Aily. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 okt, 2012 16:46 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima försöker vila lite, hon har ju trots allt stigit upp väldigt, men det enda som hände var att Naimas huvud blev fullt av tankar av en särskild pojke. Alex.
23 okt, 2012 17:04 |
|
amanda1104
Elev |
"Aily" säger Tyler. Aily bara skrattar.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 28 okt, 2012 10:44 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima sitter mest hela dagen och funderar och dagdrömmer. Hon har inget bättre för sig.
Jacob sitter vid köksbordet och tänker på Melanie. Och lite på Naima. Han tänker på Melanie av en anledning (♥) och på Naima av en annan. 28 okt, 2012 13:38 |
|
amanda1104
Elev |
"Men berätta nu" säger Alex.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 28 okt, 2012 13:41 |
|
Winny Geasley
Elev |
"Vad är det för vits med att bara sitta här och sura?" Jacobs far kom in i köket.
"Jag tjurar inte!" "Mmm...visst. Vad är det i så fall med dig? Är du deprimerad? Ledsen? Besviken? Eller...kär?" Ibland hatade Jacob sin far. Han hade en tendens att alltid lägga sig i, och alltid ta reda på, vad Jacob själv höll på med. "Lägg dig inte i andras kärl...lägg dig inte i andras liv!" svarade jag argt. 28 okt, 2012 13:47 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen