Sötast i HP?
Forum > Harry Potter > Sötast i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Guys, har ni glömt Cedric Diggory?
Han är lätt den sötaste ♥. Draco är typ inte söt, men däremot tycker jag att Harry är det i de första filmerna. 17 sep, 2011 21:09 |
|
adliitam
Elev |
17 sep, 2011 21:22 |
|
moii
Elev |
17 sep, 2011 21:24
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-18 kl. 11:59
|
|
MistCharm53
Elev |
alltså rent utseendemässigt: draco malfoy. helhet: ron weasley. mmmm :3
17 sep, 2011 22:38 |
|
soratanaka
Elev |
Sötast är ju Dobby. Vackrast är Hedwig. Snyggast är - well, jag har en crush på de flesta killarna tbh. Eller crush och crush. Jag tycker de är snygga. Fast älskar Rons/Ruperts hår. mreeow ♥
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 17 sep, 2011 22:41 |
|
Luna 1
Elev |
Sötast: DOBBY! Gud, akn itne kolla på andra filmn med Dobby utan att gråta.. DX
SNyggast: Hur kan du ens.. fråga? RON!
Tumblr.
17 sep, 2011 22:49 |
|
Miss.Potter
Elev |
ron !
18 sep, 2011 13:59 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Draco,Ron (1,2,3)
Och sen är Harry rätt så yummi med.o.o OCH NEVILLE. Och Hermione är RIKTIGT vacker ![]()
18 sep, 2011 14:32 |
|
Borttagen
|
Tom, så snygg när han är äldre, och söt när han är ung.
18 sep, 2011 15:02 |
|
Borttagen
|
Men, hallå? Har ni glömt Fred och George? D:
18 sep, 2011 15:04 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen