The 50/50 game [SV]
Forum > Fanfiction > The 50/50 game [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ska jag göra ett kapitel för intervjuerna eller bara lägga upp dom på första-inlägget?
19 aug, 2012 18:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kapitel! Mkt roligare ^^Ska jag göra ett kapitel för intervjuerna eller bara lägga upp dom på första-inlägget? 19 aug, 2012 18:42 |
|
Borttagen
|
Håller med^^
19 aug, 2012 20:09 |
|
Borttagen
|
Då gör jag så
19 aug, 2012 20:23 |
|
saganda
Elev |
Yes! Längtar tills kapitlet kommer!
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 19 aug, 2012 21:54 |
|
Borttagen
|
Samma här
19 aug, 2012 23:02 |
|
LupinMarauder
Elev |
Jag ska skicka mall nu!
Hej! 20 aug, 2012 08:07 |
|
Borttagen
|
Ska jinora få vara med mer, eller ska någon annan få ta hennes plats?
20 aug, 2012 13:31 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska jinora få vara med mer, eller ska någon annan få ta hennes plats? Viva la viva menar du? ~MY TUMBLR~ 20 aug, 2012 13:58 |
|
Borttagen
|
Är det hennes nya?
20 aug, 2012 13:58 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen