Vilket elevhem VILLE ni vara i?
Forum > Harry Potter > Vilket elevhem VILLE ni vara i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bombarda
Elev |
HUFFLEPUFF !
Kärlek till alla! 14 aug, 2012 16:53 |
|
Emma Granger
Elev |
Jag ville vara i Gryffindor eller Ravenclaw, så jag blev allt annat än missnöjd, om man säger så. Egentligen brydde jag mig inte i vilket elevhem jag kom i, bara jag kom med i något.
Trött tjej <333 14 aug, 2012 16:56 |
|
Borttagen
|
Slytherin ofc
14 aug, 2012 20:47 |
|
Borttagen
|
Hufflis
14 aug, 2012 20:48 |
|
me.
Elev |
Skrivet av SirSnape: Har alltid velat vara Slytherin. Me tooooo! Men tyvärr är det ett elevhem jag inte råkar passa i ;P Men älskar alla hem på alla olika sätt ♥ 14 aug, 2012 20:48 |
|
aahner
Elev |
14 aug, 2012 20:57 |
|
Borttagen
|
Hufflepuff
17 aug, 2012 19:22 |
|
Alice Weasley
Elev |
4 mar, 2013 15:18 |
|
NyTo
Elev |
4 mar, 2013 15:23 |
|
Wilei
Elev |
Ravenclaw ♥
Sedan Hufflepuff, som trea Slytherin och fyra Gryffindor! Trivs bra i Ravenclaw eftersom jag är smart och snabbtänkt. c: 4 mar, 2013 15:44 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen