JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: JAG VILL TRÄFFA DIG HUR MYCKET SOM HELST ♥♥ Jag vill också träffa folk. Vet dock inte om de vill träffa mig! xS Jag kommer ha svart klänning med vita stjärnor, Gryffindorhalsduk, Potterärr i pannan och lila ugglehalsband! Fast jag vet inte om du vill träffa mig, hah xD OFC I WANT TO Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Ginny00: Jag vill också träffa folk. Vet dock inte om de vill träffa mig! xS Jag kommer ha svart klänning med vita stjärnor, Gryffindorhalsduk, Potterärr i pannan och lila ugglehalsband! Jag vill träffa dig! ^^ Ååhh, trevligt 8 aug, 2012 12:58 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Borttagen: Älskar era videos DeathDownAlex. Gillar den där ritleken, hahah XD AHha ja den är bäst! Vi ska göra fler, med olika personer. och inte jag som förklarar. Ahah wtf liksom. 8 aug, 2012 13:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Vad kul Skrivet av Borttagen: Älskar era videos DeathDownAlex. Gillar den där ritleken, hahah XD AHha ja den är bäst! Vi ska göra fler, med olika personer. och inte jag som förklarar. Ahah wtf liksom. 8 aug, 2012 13:12 |
|
kinshaw
Elev |
nu har jag köpt tågbiljetter
kommer finnas på plats under alla fyra pass och vill träffa så många som möjligt ![]()
8 aug, 2012 23:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: Jag kommer komma fram till dig! ^^ Jag är också där alla fyra pass :3nu har jag köpt tågbiljetter kommer finnas på plats under alla fyra pass och vill träffa så många som möjligt 8 aug, 2012 23:51 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av kinshaw: nu har jag köpt tågbiljetter kommer finnas på plats under alla fyra pass och vill träffa så många som möjligt Jag kommer komma fram till dig! Du gör jättefina smycken c: ![]()
9 aug, 2012 11:06 |
|
Borttagen
|
9 aug, 2012 11:19
Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 9 kl. 11:21
|
|
Borttagen
|
Jag har bokat biljett nu!! Ska gå på pass 1!!
9 aug, 2012 11:21 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
9 aug, 2012 11:28 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: Den här lappen ska jag ha: ![]() plus att jag nog ska köra lite Luna-style ![]() Btw: annarsså är jag ca 170 cm lång och har brunt hår Braa! ![]()
9 aug, 2012 11:30 |
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen