Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mitt Mugglis games

Forum > Fanfiction > Mitt Mugglis games

1 2 3 ... 15 16 17 ... 84 85 86
Användare Inlägg
cikki
Elev

Avatar


Tack!

Slåtter!!

Nisse stod på torget i distrikt 8. I år var det hanns andra slåtter. För sin ålder var han enorm. 170 cm och 13 år. Muskulös var han också. Magrutor. Han tänkte vara den yngsta som vann. Någonsin. Han tänkte springa fram och anmäla sig som frivillig. Han hade tränat hela livet. Han skulle vinna, åka hem till sin lillebror. Hanns lillebror var det ända han brydde sig om. Hanns chokladbruna stora ögon, det blonda, tunna hår. Och hanns röst som sa: Lu stajk. Han älskade honom. Han skulle få ett lyxliv. Det var han värd.
Lavender3088 stod också på torget. Hon ville också vara med. Men hon ville vinna för sig själv. Hon hade sin mamma. Ingen mer. Hennes mamma var aldrig hemma. Hon åt, sov och levde jeans. Lavender3088 hade inga vänner.
Sand bunke kom upp på scenen. Hon var helt vanlig förutom katt-sakerna. Hon hade svans, öron och nos som en katt. Och klor. Hennes ”tassar” hittade ner i skålen. Drog en lapp. Och läste namnet.
Nisse!” Nisse gick stolt upp på scenen. Han rätade på ryggen.
”Kate!”
”JAG ÄR FRIVILLIG!!!!” Ryter Lavender3088. Flickan som blev lottad ser tacksamt på henne. Lavender3088 springer upp på scenen. Hon är glad. Och stolt. Dom två utvalda skakar hand. Och tänker samma sak.
” Jag ska vinna”

Kanske det blev lite kort...

10 jul, 2012 23:23

Luna Chang
Elev

Avatar


BRA!!

Hej

10 jul, 2012 23:26

cikki
Elev

Avatar


Tack!!

10 jul, 2012 23:26

Detta inlägg ändrades senast 2012-07-10 kl. 23:27
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


bästa du skrivit!!!!!!

men du skrev bra dem andra också

10 jul, 2012 23:26

cikki
Elev

Avatar


Tack!
Det kommer kanske mer slåtter idag.

10 jul, 2012 23:27

Borttagen

Avatar


hoppas det

11 jul, 2012 08:28

Borttagen

Avatar


SUPERDUPERMEGABRA alltså verkligen jätte bra längtar redan as mycket efter mer!
__________________________________
Quick

11 jul, 2012 09:26

Goggo
Elev

Avatar


kan jag få vara med? lite sent jag vet

hur får man bild här nere

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Flh6.googleusercontent.com%2F-kgj7tCkhzlA%2FU3OhICSuVzI%2FAAAAAAAAReM%2F1B91iO1gJQM%2Fw800-h800%2Fspn.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F42d29aa40626123f5a57c5df1946d041%2Ftumblr_mqj2rn7fsU1s1m535o1_500.gif

11 jul, 2012 09:35

Narcissa Lestrange
Elev

Avatar


Awesome!!! Längtar tills spelen börjar!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fpic55%2F592f0196a72eb58274ff58f9c40de991.gif

11 jul, 2012 10:27

Borttagen

Avatar


ja visst längtar man

11 jul, 2012 10:29

1 2 3 ... 15 16 17 ... 84 85 86

Forum > Fanfiction > Mitt Mugglis games

Du får inte svara på den här tråden.