THE POTTERHUNGER GAMES
Forum > Fanfiction > THE POTTERHUNGER GAMES
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PotterHunger
Elev |
^ tack för alla snälla peppande kommentarer. Ni kan inte förstå hur glad jag blir!
I love yah guys! ;D Läs min profil för info... 27 jun, 2012 20:37 |
|
Borttagen
|
När kommer det mer?
27 jun, 2012 20:38 |
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag har börjat skriva om träningen, men the problem is: mitt internet funkar inte alls på min familjs datorer. Så jag puplicerar träningen så fort internet är tillbaka. När kommer det mer? Läs min profil för info... 27 jun, 2012 20:56 |
|
95mas
Elev |
Skrivet av PotterHunger: YaySkrivet av Borttagen: jag har börjat skriva om träningen, men the problem is: mitt internet funkar inte alls på min familjs datorer. Så jag puplicerar träningen så fort internet är tillbaka. När kommer det mer?
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
27 jun, 2012 21:07 |
|
Ingis
Elev |
Skrivet av PotterHunger: Vad läskigt det är att det är så många som har internet som försvinner hela tiden. O___O Jag är en av dem.jag har börjat skriva om träningen, men the problem is: mitt internet funkar inte alls på min familjs datorer. Så jag puplicerar träningen så fort internet är tillbaka. ![]() ![]()
27 jun, 2012 21:28 |
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av Ingis: Skrivet av PotterHunger: Vad läskigt det är att det är så många som har internet som försvinner hela tiden. O___O Jag är en av dem. jag har börjat skriva om träningen, men the problem is: mitt internet funkar inte alls på min familjs datorer. Så jag puplicerar träningen så fort internet är tillbaka. Har du bredbandsbolaget? För de har problem med systemet :c Läs min profil för info... 27 jun, 2012 21:29 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Ingis: Skrivet av PotterHunger: Vad läskigt det är att det är så många som har internet som försvinner hela tiden. O___O Jag är en av dem. jag har börjat skriva om träningen, men the problem is: mitt internet funkar inte alls på min familjs datorer. Så jag puplicerar träningen så fort internet är tillbaka. Vårt försvinner om det är för många på samma gång. D: ![]()
27 jun, 2012 21:32 |
|
PotterHunger
Elev |
^ Vi borde skapa någon slags protestgrupp >.<
Läs min profil för info... 27 jun, 2012 21:33 |
|
Ingis
Elev |
Skrivet av PotterHunger: JA! ^ Vi borde skapa någon slags protestgrupp >.< Bredbandsbolaget vet jag inte om vi har. xD Men vi har haft internetproblem rätt länge nu. Säkert flera månader. ![]() ![]()
27 jun, 2012 21:38 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Ingis: Skrivet av PotterHunger: JA! ^ Vi borde skapa någon slags protestgrupp >.< Bredbandsbolaget vet jag inte om vi har. xD Men vi har haft internetproblem rätt länge nu. Säkert flera månader. BRA IDÈ! 8D Fast vi har haft det... Sen vi köpte det typ. xD ![]()
27 jun, 2012 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen