Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens fråga

Forum > Harry Potter > Dagens fråga

1 2 3 ... 15 16 17 ... 128 129 130
Användare Inlägg
AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


2... O_O

speech!

21 jun, 2012 00:22

Kintsugi
Prefekt

Avatar


3! Rita Skeeter är ju världens häftigaste människa... eller ja, jag hatar henne förstås men hon har en fett skön stil och hennes pennas attityd kan jag allt leva med en dag - min mun är rätt duktig på att tala före jag tänkt klart

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

21 jun, 2012 00:39

themarauder
Lärare

Avatar


jag tycker "ett"

=) - just like themarauder

21 jun, 2012 01:32

Patronuslight
Elev

Avatar

+1


1. Jag hatar Lockhart/Lockman, han är så jävla jobbig. För det första bryr han bara om sig själv som Lolfeelings sa. För det andra stjäl hans andras ära.
2. Dolores Umblöööck (som jag uttalar det) HATAR jag nog ungeär mest i HP. Frästen toterar hon mindreåringar.
3.Rita Skeeter hatar jag nog lika mycket som Lockhart/Lockman. Hon skriver skit om andra eller lögn så att alla ska trakasera den personen hon skriver om det knäppaste är att varenda människa som läser hennes atiklar och tror på de (bortsett från de hon har skrivit om), sedan får hon till och med beröm. Blä Den lömska och hemska... I vanliga fall säger man häxa, men hon är ju en, så vad ska man säga?
4. Krake gillade jag inte säskilt mycket i början, men nu gillar jag honom, efter att har läst sjuan. Nu borde han gilla mugglarfödda. Han började gilla Herminoe efter att Harry gav honom den falska hoxe kruxxen. (Kan inte stava, glömmer alltid.) Så ja 4 antar jag.

EXPECTO PATRONUM!!!!!!!!!!!!

21 jun, 2012 02:09

Ginny =)
Elev

Avatar


1,det är bara en dag man behöver vara med honom

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F065fa3f53ad2ebcf88fc7fdb75a5280f%2Ftumblr_of2ozmlFav1rw3zmqo10_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg.cinemablend.com%2Ffilter%3Ascale%2Fquill%2Fc%2Fc%2F3%2F7%2Fa%2Fc%2Fcc37acdd499da58ec73beca106da8bfd69d42a5e.gif%3Fmw%3D600

21 jun, 2012 10:14

Ella/Ron
Elev

Avatar


4. skulle inte vilja vara med någon av dom men jag håller med Patronuslight om Lockman, Umbridge och Rita Skeeater så jag väljer Krake.

qqqaqqNah

21 jun, 2012 12:42

Borttagen

Avatar


4. Isåfall, usch på de andra

21 jun, 2012 12:46

Majis
Elev

Avatar


Hmm... Svårt... Men tror Lockman! Han har ju tappat minnet nu så det skulle ju bara vara komiskt xD Han är nog snällast (Okej... Inte snällast, men snällare än Umbridge och Rita. Krake vet jag inte, han är så sur och bitter och han vill väl mest hänga med sin matmor och/eller Harry typ... Lockman ler hela tiden! Inte lika sur! Och han är nog snällare när han har minnesförlusten) fast han är VÄLDIGT ego när han är sitt normala, men med minnesförlust kan man ju ändra på honom så jag tar 1!

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

21 jun, 2012 13:14

Detta inlägg ändrades senast 2012-06-21 kl. 13:21
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


4 eller 1

21 jun, 2012 13:16

Borttagen

Avatar


1. Gyllenroy Lockman
2. Dolores Umbridge
3. Rita Skeeter
4. Krake

Jag väljer Krake om det är i den Krake som han blir i Dödsrelikerna, för då "omvandlas" ju han liksom kan man säga. Så om det var efter Dödsrelikerna så väljer jag han, Annars Lockman.

21 jun, 2012 14:08

1 2 3 ... 15 16 17 ... 128 129 130

Forum > Harry Potter > Dagens fråga

Du får inte svara på den här tråden.