En 15 dagar kvar att leva [SV]
Forum > Fanfiction > En 15 dagar kvar att leva [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skriv!!!!!!!!!!!!! Snäääääääääääääääääälla
8 aug, 2012 21:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mr. Fågel: Pottermässan ? =) ÅÅH!! Det här är ju bara så himla bra!! RYYYSTE!! Varför ställer du inte upp i den där tävlingen på Pottermässan?? Skriver mer senare idag! =) 9 aug, 2012 01:36 |
|
Borttagen
|
ja det kommer mer idag
*Längtar* men stressa inte 9 aug, 2012 10:18 |
|
Trezzan
Elev |
9 aug, 2012 10:19 |
|
Borttagen
|
Sorry hann inte! D:
Men när jag kommer hem från lägret jag ska på imorgon så kommer jag att skriva mer! =) 10 aug, 2012 03:13 |
|
amanda1104
Elev |
Stressa inte.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 10 aug, 2012 09:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av amanda1104: Stressa inte. nej gör inte det bättre med ett bra kapitel en ett kapitel som skrivs fort. Om jag skrivit typ "skriv!!!!" så är det bara för att jag tycker det är sååååååå bra!!! 10 aug, 2012 09:40 |
|
Borttagen
|
Tack! =)
Har varit seg med sista kapitlet ja. Men innan jag gör det klart. Är det någon som fortfarande är intresserad? =) 2 sep, 2012 10:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack! =) Har varit seg med sista kapitlet ja. Men innan jag gör det klart. Är det någon som fortfarande är intresserad? =) Jag!!! 2 sep, 2012 10:45 |
|
me.
Elev |
Jag med :3
2 sep, 2012 10:54 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen